سیاست جدید بایرن مونیخ؛ از بین ژاوی سیمونز و دزیره دوئه یک نفر جذب شود

سیاست جدید بایرن مونیخ؛ از بین ژاوی سیمونز و دزیره دوئه یک نفر جذب شود

پایگاه خبری فوتبالی- بایرن مونیخ از بین دو ستاره جوان مورد نظر خود یک نفر را جذب خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه کیکر آلمان پس از مطرح شدن نام دو بازیکن جوان یعنی دزیره دوئه و ژاوی سیمونز برای حضور در ترکیب تیم بایرن مونیخ در فصل آینده به نظر می رسد باواریایی ها یک نفر را از بین این دو نفر جذب خواهند کرد. در این بین تصمیم جدیدی در بین مدیران بایرن مونیخ وجود دارد و آن هم این است که تنها یک نفر از بین ژاوی سیمونز یا دزیره دوئه با این تیم قرارداد امضا کند و هردو نفر جذب نخواهند شد. دلایل اعلام شده برای این اتفاق افزایش قیمت بازیکنان و البته عدم فروش بازیکن تاکنون از سوی تیم آلمانی بوده که خرید هردو نفر را سخت کرده است.

تمرکز بایرن مونیخ در حال حاضر همچنان روی ژاوی سیمونز است و او هدف نقل و انتقالاتی مورد نظر مکس ابرل مدیرعامل باشگاه است بنابراین هنوز پیشنهاد جدیدی یا دومی برای دزیره دوئه وجود ندارد. البته در صورت شکست هر دو انتقال، ژاوی سیمونز و دزیره دوئه، دنی اولمو گزینه اصلی بایرن مونیخ خواهد بود که مشتریان جدی دیگری مانند بارسلونا و منچسترسیتی را نیز در کنار خود می بیند.

بایرن مونیخ برای جذب ژاوی سیمونز جدی است و می خواهد پیشنهادی قرارداد قرضی با حق خرید ۹۰ میلیون یورویی برای او را به تیم پاری سن ژرمن ارسال کند.

۱۰۰۹