واکنش جالب رقیب رئال مادرید و بارسلونا به معارفه امباپه

واکنش جالب رقیب رئال مادرید و بارسلونا به معارفه امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - انریکه سرزو مدیرعامل باشگاه اتلتیکو مادرید، پس از مراسم معارفه کیلیان امباپه که با حضور حدود هشتاد هزار هوادار رئالی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد، واکنش جالبی به آمدن امباپه به رئال مادرید نشان داد.

به گزارش فوتبالی ، با آمدن کیلیان امباپه به رئال مادرید، حالا ترکیب مادریدی ها تقویت شده است و باید دید که این تیم در فصل پیش رو چه عملکردی خواهد داشت و اوضاع برایش به چه شکل پیش می رود.

انریکه سرزو ریاست باشگاه اتلتیکو مادرید پس از مراسم معارفه کیلیان امباپه در سانتیاگو برنابئو، درباره آمدن این بازیکن به لالیگا گفت:" اتلتیکو مادرید در زمانی که رونالدو و مسی هم در لالیگا حضور داشتند، توانست قهرمان لالیگا شود. در ده سال اخیر لالیگای اسپانیا یکی از قدرتمند ترین لیگ ها در دنیا بوده است و ما دو بار در آن در این سال ها قهرمان شده ایم. همه تیم ها باید با امکاناتی که دارند، بتوانند سازگار شوند. برخی از تیم ها امکانات بیشتری نسبت به ما دارند. ما هم از برخی دیگر از تیم ها امکانات بیشتری در اختیار داریم."

او همچنین درباره رفتن آلوارو موراتا از اتلتیکو مادرید گفت:" موراتا تصمیم گرفت که جمع ما را ترک کند و ما هم برای او مشکلی ایجاد نکردیم و خواسته اش را پذیرفتیم. او کاپیتان تیم ملی اسپانیا است و به نظرم می تواند که در میلان هم موفق شود."

1471