اقدام عجیب یزدانی؛ برای همه آرزوی موفقیت کرد به جز رامین! (عکس)

اقدام عجیب یزدانی؛ برای همه آرزوی موفقیت کرد به جز رامین! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- سیاوش یزدانی با انتشار یک استوری برای همه بازیکنان جدا شده از سپاهان به جز رامین رضاییان آرزوی موفقیت کرد!

پایگاه خبری فوتبالی، انتقال رامین رضاییان به استقلال کم سر و صدا به پا نکرد و اکثر پیشکسوتان، هواداران و بازیکنان تیم‌های مختلف نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند. اما حالا یک منتقد جدید پیدا کرده که آن منتقد کسی نیست جز سیاوش یزدانی!

بازیکنی که خودش چند سال برای استقلال بازی کرد اما در آخر به شکل نامناسبی از این تیم جدا شد و به سپاهان پیوست. او در سپاهان همبازی رضاییان بود و از قضا رابطه‌ خوبی هم با یکدیگر داشتند و حداقل این را می‌توان از روی تصاویری که از اردوی طلایی‌پوشان بیرون می‌آمد مشاهده کرد. 

به هر حال در این سال‌ها همه از اخلاق خاص و عجیب سیاوش یزدانی آگاه هستند. او روز گذشته برای همه بازیکنانی که از جمع سپاهان جدا شده‌اند آرزوی موفقیت کرد اما در کنار اسامی مغانلو، احمدزاده، زکی‌پور و اعرابی نام رضاییان دیده نمی‌شود که در جای خودش تعجب دارد. چون به هرحال رامین هم از این تیم جدا شده به تیم سابق یزدانی پیوسته که همین می‌تواند باعث خوشحالی او باشد اما به هر حال او از آرزوی موفقیت کردن برای رضاییان سر باز زده است!

9098