سیاوش یزدانی مقابل تیم سابقش به میدان می‌رود

سیاوش یزدانی مقابل تیم سابقش به میدان می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی- ژوزه مورایس قصد دارد از سیاوش یزدانی در بازی حساس مقابل استقلال استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال سپاهان در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این فصل خود امروز سه شنبه ۸ اسفند به مصاف استقلال تهران می‌رود. این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و سپاهان در اولین تجربه خود در نیم فصل اول مصاف دشواری را در پیش دارد.

سیاوش یزدانی که در نیم فصل اول در اکثر دیدارها نیمکت نشین بود و حتی در لیست مازاد «ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان قرار گرفت، پس از مذاکره با مدیران این باشگاه در سپاهان ماندنی شد تا در نیم فصل دوم هم با پیراهن این باشگاه به میدان برود.

در غیاب بازیکنان در خط دفاع، مورایس از این بازیکن در دیدار برگشت برابر الهلال استفاده کرد که در نیمه اول و روی یک صحنه توانست توپ را از خط دروازه سپاهان دور کند. یزدانی در حالی که برابر الهلال با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد اما توانست در مدت زمان حضور خود در زمین کیفیت خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

با توجه به جدایی محمد قربانی از سپاهان، مورایس قصد دارد در یک بازی حساس دیگر از یزدانی در ترکیب تیم خود استفاده کند و از این رو سیاوش در بازی امروز مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت. نکته جالب توجه این است که زوج یزدانی را محمد دانشگر تشکیل خواهد داد و هر دو بازیکن سابقه حضور در استقلال را دارند و به نوعی دو استقلالی سابق در قلب خط دفاع سپاهان به کار گرفته خواهند شد تا هر دو بازیکن تجربه جدیدی را کسب کنند.

این بازی از ساعت ۱۷:۱۵ و با قضاوت پیام حیدری برگزار خواهد شد.

7474