گواردیولا تابستان 2025 به کدام تیم خواهد رفت؟

گواردیولا تابستان 2025 به کدام تیم خواهد رفت؟

پایگاه خبری فوتبالی- فدراسیون فوتبال انگلستان تصمیم دارد تا سال 2025 صبر کند و بعد پپ گواردیولا را به عنوان سرمربی بعدی سه شیرها معرفی کند.

به گزارش فوتبالی، پس از برکناری گرت ساوت گیت از هدایت تیم ملی انگلیس، حدس و گمان‌ها در خصوص آینده نیمکت سه شیرها آغاز شد. ساوت گیت که توانسته بود آن‌ها را به دیدار پایانی یورو 2024 برساند، تنها چند روز پس از نایب قهرمانی از هدایت تیم ملی انگلیس برکنار شد تا سران فدراسیون فوتبال انگلستان نشان دهند که چیزی جز قهرمانی از این نسل طلایی نمی‌خواهند.

تیم ملی انگلیس در حال حاضر یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های ملی در جهان است. این تیم در تمامی پست‌ها بازیکنان باکیفیت دارد اما شکل بازی این تیم چنگی به دل نمی‌زند. خیلی از کارشناسان، تمامی تقصیر را بر گردن گرت ساوت گیت انداختند و اعتقاد دارند که اگر فدراسیون فوتبال سرمربی خوبی را برای تیم ملی انتخاب کند، می‌تواند در جام جهانی 2026 حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

در این چند روز نام‌های زیادی به میان آمد. ادی هاو، سرمربی جوان و موفق نیوکاسل یکی از گزینه‌های اصلی برای هدایت تیم ملی انگلیس بود، اما مدیران باشگاه نیوکاسل اعلام کردند که تمام سعی خود را خواهند کرد تا ادی هاو را در تیم خود نگه دارند. خبرگزاری تلگراف نیز مدعی شد آنژه پوستکوگلو اصلی‌ترین گزینه برای هدایت تیم ملی انگلیس است.

به گزارش برخی رسانه‌ها، سران فوتبال انگلیس می‌خواهند تا تابستان 2025، که قرارداد پپ گواردیولا با منچسترسیتی تمام می‌شود صبر کنند و بعد او را به عنوان سرمربی تیم ملی کشورشان انتخاب کنند.

 1428