درویش به سوال سخت رسید؛ یک شماره و دو گزینه!

درویش به سوال سخت رسید؛ یک شماره و دو گزینه!

پایگاه خبری فوتبالی- پورحمیدی یا اخباری؟ قفس توری پرسپولیس بعد از سال‌ها پذیرای کدام چهره جدید خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، رضا درویش به سخت‌ترین سوال فصل نقل وانتقالاتی رسید. پیدا کردن جواب این سوال که جانشین علیرضا بیرانوند چه کسی باشد شاید حتی از پیدا کردن سرمربی برای این تیم هم سخت‌تر باشد. برای پیدا شدن جانشین اوسمار گزینه‌های زیادی وجود داشتند که زحمت مذاکره با آنها بر دوش درویش بود اما او حالا در مقابل سوالی گرفتار شده که حتی جواب مشخصی هم برای آن ندارد. 

با این حال اگر قرار بر گزینه‌های داخلی باشد جواب به دو گزینه حسین پورحمیدی و محمدرضا اخباری محدود خواهد شد. دو دروازه‌بان، یکی تراکتوری و دیگری سابقا تراکتوری که قرار است جای دروازه‌بان فعلی تراکتور را در تهران پرکنند! 

روی کاغذ شانس پورحمیدی بیشتر خواهد بود. شاید عجیب باشد که چرا یک تیم رکورددار کلین‌شیت فصل گذشته را نخواهد. دروازه‌بانی که 18 کلین‌شیت را در 30 بازی ثبت کرده قطعا باید گزینه بهتری باشد. با این حال آنها که بازی‌های تراکتور را دقیق‌تر دنبال کرده‌اند خیلی هم از این گزینه روی کاغذ راضی نیستند. 

پورحمیدی اشتباهات زیاد و عجیبی در طول فصل داشت و این کلین‌شیت را بیش از مهارت خودش مدیون عملکرد خط دفاع و تاکتیک‌های پارکو خمز است. به همین دلیل است که اخباری گوی سبقت را از همتایش می‌رباید. دروازه‌بانی که شاید چند فصل گذشته خبر پرسپولیسی‌شدنش یک بمب نقل وانتقالاتی محسوب می‌شد اما او هم با اشتباهاتی که در این سال‌ها به نمایش گذاشته فقط می‌تواند یک گزینه معمولی باشد.

در این میان گزینه‌های جذاب دیگری هم می‌توانستند حضور داشته باشد که شاید بهترین آنها سید حسین حسینی باشد. دروازه‌بانی که هم از دو گزینه دیگر مطمئن‌تر است و هم جذب رامین رضاییان را به بهترین شکل تلافی می‌کند. با این حال فعلا حتی شایعه‌ای هم در مورد این انتقال شنیده نشده است. امیر عابدزاده هم در تیم جدیدش رونمایی شد تا خیال هواداران از این گزینه جذاب ولی نه چندان مطمئن راحت شود. اگر پای دروازه‌بان خارجی وسط نباشد احتمالا سورپرایزی در میان نخواهد بود و هواداران باید میان پورحیمدی و اخباری یکی را به عنوان دروازه‌بان اول قبول کنند.

4326