امباپه نخستین الکلاسیکوی فصل را از دست می‌دهد؟

امباپه نخستین الکلاسیکوی فصل را از دست می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی- کیلیان امباپه روز گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو معارفه شد، اما این بازیکن احتمالا در اردوی پیش‌فصل آمریکا حضور نداشته باشد و اولین الکلاسیکوی فصل را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه بی‌شک مهم‌ترین خرید رئال مادرید در چند فصل اخیر بوده است. شاید اگر بگوییم او بزرگ‌ترین خرید فلورنتینو پرز از سال 2009 است بی‌راه نگفته‌ایم. شاهکار پرز جایی خودش را نشان می‌دهد که باشگاه رئال مادرید برای به خدمت گرفتن امباپه هیچ پولی خرج نکرد و فوق ستاره فرانسوی را به صورت رایگان به خدمت گرفت.

روز گذشته این بازیکن سرانجام در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو معارفه شد. در حضور چیزی حدود هشتاد هزار تماشاگر، امباپه با پیراهن شماره 9 رئال مادرید در ورزشگاه حاضر شد تا پس از چندین فصل انتظار، هواداران رئال مادرید سرانجام او را پیراهن سفید رئال مادرید ببینند. هواداران بی‌صبرنه منتظرند تا نخستین بازی کیلیان امباپه را برای رئال مادرید تماشا کنند.

با این‌که پیش‌بینی می‌شد کیلیان امباپه در اردوی پیش‌فصل آمریکا در دیدارهای دوستانه، نخستین بازی خودش را برای کهکشانی‌ها انجام دهد، اما ممکن است به علت خستگی روحی و جسمی، لازم باشد مدتی استراحت کند و به همین خاطر شاید رئال مادرید را در این اردو همراهی نکند.

به نقل از ماریو کورتخانا، گفته می‌شود که کیلیان امباپه از نظر فیزیکی و روحی نیاز به استراحت دارد و بهتر است تا به اردوی آمریکا نرود. بدین ترتیب باید گفت کیلیان امباپه نخستین الکلاسیکوی فصل را از دست داد و باید تا بازی رفت مقابل بارسلونا منتظر بماند. امباپه پیش از این 6 بار توانسته بود دروازه بارسلونا را باز کند.

1428