هک شدن صفحه توییتر امباپه با پیام‌های عجیب علیه مسی و پی‌اس‌جی

هک شدن صفحه توییتر امباپه با پیام‌های عجیب علیه مسی و پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - صفحه توییتر (یا همان ایکس) کیلیان امباپه هک شد و پیام های عجیبی در حمایت از منچستریونایتد، کریستیانو رونالدو یا همچنین فلسطین در آن منتشر شد!

به گزارش فوتبالی، در ساعات اخیر صفحه توییتر کیلیان امباپه هک شد و توییت های عجیب و غریب زیادی در ان منتشر شد. در یکی از این توییت ها، تصویر گریان لیونل مسی منتشر شد و از قول امباپه نوشته شد که "کریستیانو بهترین بازیکن تاریخ است. این کوتوله از نظر من بهترین است.". در توییت دیگری، بازگشت این بازیکن به پی اس جی از قول کیلیان تکذیب شد و در پیام دیگری نیز کیلیان از ترک رئال در سال 2028 و پیوستن به منچسترسیتی یا منچستریونایتد استقبال کرد!

البته در حال حاضر این توییت هاز اصفحه امباپه حذف شده اند اما به نظر می رسد که ستاره فرانسوی در ساعات اخیر از این اتفاق حس خوبی نداشته است. این بازیکن در این تابستان به صورت رایگان از پی اس جی به رئال مادرید پیوست.

البته این اولین باری نیست که صفحات امباپه در شبکه های اجتماعی هک می شود در سال 2019 نیز صفحه توییتر او توسط گروهی تحت عنوان "فن تارت" هک شد که البته آنها هیچ توییتی منتشر نکردند و فقط توضیحات بخش بیو را تغییر دادند.

امباپه امشب در بازی رئال مادرید و لاس پالماس در گرن کاناریا حضور خواهد داشت و امیدوار است که اولین گلش را در لالیگا بزند.

4125