جدایی قابل پیش‌بینی؛ حردانی از استقلال خداحافظی مجازی کرد! (عکس)

جدایی قابل پیش‌بینی؛ حردانی از استقلال خداحافظی مجازی کرد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- صالح حردانی با انتشار یک پست اینستاگرامی از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبالی، صالح حردانی که دو سال و نیم قبل از فولاد به استقلال آمد و برای کسب قهرمانی بدون شکست درلیگ بیست و یکم کمک بزرگی به آبی‌ها کرد حالا بعد از کلی بلاتکلیفی و کش و قوس از استقلال رفتنی شد و در فضای مجازی جدایی خود را به ‌طور رسمی اعلام کرد.

حردانی که در استقلال روزهای خوبی را پشت سر گذاشت و همواره از او در بین هواداران این تیم به عنوان یک بازیکن اثرگذار یاد می‌شد حالا باید مسیر جدیدی را در دوران حرفه‌ای خود تجربه کند و به احتمال زیاد راهی اصفهان خواهد شد و با عقد قراردادی 2 ساله به خدمت سپاهان درخواهد آمد. سپاهانی که بعد از جدایی قطعی رامین رضاییان، بهترین گزینه ممکن در بازار را انتخاب کرد و بدون پرداخت هزینه‌ای بابت رضایت‌نامه، حردانی 25 ساله را در شرایطی که بازیکن آزاد بود به خدمت گرفت.

صالح حردانی در دوران 2.5 ساله حضور خود در استقلال جمعا 69 بار در رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفت و آمار 3 گل زده و 4 پاس گل را از خود برجای گذاشت. گفته می‌شد که ممکن است او راهی پرسپولیس شود و بعد از رامین رضاییان یک انتقال جنجالی دیگر را رقم بزند اما با جذب یک مدافع راست مراکشی از سوی پرسپولیس، این اتفاق به طور قطع منتفی شد. ضمن اینکه حردانی در پست خداحافظی خود به صراحت اعلام کرده است که امیدوار است در آینده شرایطی رقم بخورد که او بتواند دوباره به استقلال برگردد.

9098