جنگ ادامه دار رئال مادرید و منچستریونایتد بر سر مدافع فرانسوی

جنگ ادامه دار رئال مادرید و منچستریونایتد بر سر مدافع فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید به زودی پیشنهادی جدید برای جذب لنی یورو ارائه خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو باشگاه رئال مادرید به زودی پیشنهاد جدیدی برای جذب لنی یورو ارائه خواهد داد و مطابق اخبار پیشین اولویت بازیکن همیشه رئال مادرید بوده است اما منچستریونایتد هم همچنان برای جذب او به شدت تلاش می کند. پیشنهاد اولیه رئال مادرید برای لنی یورو ۲۰ به علاوه ۱۰ میلیون یورو بود که توسط تیم فرانسوی رد شد.‌‌

از سوی دیگر یک خبرنگار فرانسوی روز گذشته مدعی شد باشگاه لیل پیشنهاد ۵۰ به علاوه ۱۲ یورویی را برای لنی یورو از سوی باشگاه منچستریونایتد پذیرفته و بازیکن در حال مذاکره شخصی با منچستریونایتد بر سر شرایط دستمزد است و روند مطلوب و درب های باز برای انتقال او به تیم انگلیسی نیز هنوز وجود دارد. طبق گفته این خبرنگار رئال مادرید نیز هنوز در رقابت است اما شانس کمتری از شیاطین سرخ دارد. این خبرنگار فرانسوی نخستین کسی بود که پیشنهاد منچستریونایتد به لیل و پذیرفته شدن آن را اعلام کرده بود.

برخی از اطرافیان لنی یورو موافق پیوستن به منچستریونایتد هستند و به همین دلیل مذاکرات برای عقد قرارداد با منچستریونایتد با مدیر برنامه های او آغاز شده است و شیاطین سرخ برای تکمیل قرارداد تلاش می کنند.البته این در شرایطی بود که رئال مادرید پیشنهاد جدیدی ارائه نکرده بود و با ارائه شرایط جدید شاید داستان به طور کامل عوض شود.

۱۰۰۹