خوشحالی امباپه از کسب پیروزی در اولین بازی خانگی رئال مادرید

خوشحالی امباپه از کسب پیروزی در اولین بازی خانگی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه ستاره رئال مادرید، از اینکه در اولین بازی خود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به پیروزی رسید، خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه رئال مادرید از هفته دوم لالیگا میزبان رئال وایادولید بود و توانست با حساب سه بر صفر به پیروزی برسد. امباپه در این بازی نیز موفق به گلزنی نشد تا همچنان نوار ناکامی اش ادامه داشته باشد.

ستاره سابق پی اس جی پس از پایان بازی گفت: "لحظه بسیار خاصی بود. خوشحالم که در برنابئو پیروز شدیم و 3 امتیاز را به دست آوردیم. شروع فوق العاده ای بود. شب خیلی خوب بود. هواداران عالی بودند. از تمام هواداران برای این لحظه خاص، حمایت تیم و حتی من، تشکر می کنم. هدف ما این بود که در اولین بازی به پیروزی برسیم و حالا به هدف خود رسیدیم. خوشحال هستیم، اما بیشتر می خواهیم. بازی کردن در استادیوم سانتیاگو برنابئو، رویای دیرینه من بود و حالا خوشحالم که این رویا تبدیل به واقعیت شد. حالا به فکر بازی پنج شنبه هستیم و می خواهیم دوباره برنده شویم."

در روز پنج شنبه، هشت شهریور ماه، رئال مادرید از هفته سوم لالیگا مهمان لاس پالماس خواهد بود و هواداران لوس بلانکوس بی صبرانه منتظر گلزنی امباپه در پیراهن این تیم هستند.

4416