نظر آنچلوتی درباره کسب اولین برد فصل رئال مادرید

نظر آنچلوتی درباره کسب اولین برد فصل رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید به شدت از پیروزی پر گل سه بر صفر مقابل رئال وایادولید خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، لوس بلانکوس با گل های فدریکو والورده، براهیم دیاز و اندریک موفق به شکست دادن رئال وایادولید شد. آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: "ما باید از این پیروزی خوشحال باشیم. مشکلات زیادی در نیمه اول داشتیم و باید آن ها را آنالیز کنیم. از نظر دفاعی بهتر شده ایم. ریتم تیم در نیمه اول خیلی کند و آرام بود. در نیمه دوم انرژی بیشتری داشتیم. تیم نزدیک تر به هم بازی می کرد و به همین خاطر، وقتی توپ را از دست می دادیم، سریع پس می گرفتیم. از نظر دفاعی نسبت به بازی با مایورکا بهتر شده بودیم."

"گل والورده؟ در فوتبال امروز، گل زدن از روی ضربات ایستگاهی مستقیم کار بسیار سختی شده. والورده شوت بسیار خوبی زد. والورده در کل بازیکن خطرناکی است و در بازی با وایادولید خیلی خوب بود. او هنوز در حال پیشرفت است و امروزه مسئولیت پذیری و کاراکتر بیشتری از خودش نشان می دهد. او یکی از بازیکنانی است که نمی توانم جایگزینی برایش پیدا کنم."

"امباپه؟ او فوروارد استثنایی است. خیلی سریع است و در هنگامی توپ ندارد، فضا سازی می کند. او با حرکات خودش، 3 موقعیت خوب درست کرد. او به زودی گلزنی را آغاز خواهد کرد، چون این کاری است که به آن عادت کرده."

4416