عکس؛ بنر جالب هواداران رئال مادرید برای امباپه

عکس؛ بنر جالب هواداران رئال مادرید برای امباپه

پایگاه خبری فوتبالی- امروز روز بزرگی برای هواداران رئال مادرید است، چرا که قرار است کیلیان امباپه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به صورت رسمی معارفه شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از بزرگ‌ترین نقل و انتقالات فوتبال اروپا در چند سال اخیر، انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید بوده است. انتقالی که پس از سال‌های کش‌وقوس و حواشی فراوان، سرانجام به وقوع پیوست و فوق ستاره فرانسوی دنیای فوتبال از فصل آینده برای کهکشانی‌ها به میدان خواهد رفت. او از مدت‌ها قبل نشان داده بود که علاقه خاصی به باشگاه رئال مادرید دارد و حالا به آرزوی دوران کودکی خود رسید.

تصاویر دوران کودکی او، نشان می‌دهد که از همان زمان رویای پیوستن به رئال مادرید را در سر داشته، چرا که پوسترهایی از کریستیانو رونالدو و بازیکنان رئال مادرید را به دیوار اتاقش چسبانده بود. او همچنین با پیراهن رئال مادرید نیز عکس دارد که نشان می‌دهد باشگاه اسپانیایی را از مدت‌ها قبل دوست داشته است.

هواداران رئال مادرید در روز معارفه این بازیکن در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، از او بابت رویای دوران کودکی‌اش تشکر کردند. هواداران رئال در بیرون از ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، بنری نصب کردند با این عنوان: «به خاطر آرزوی دوران کودکی‌ای ممنونیم ازت کیلیان.»

حالا هواداران رئال مادرید لحظه‌شماری می‌کنند تا امباپه اولین بازی خودش را برای سفیدهای چامارتین انجام دهد. تصور مثلث بلینگام، وینیسیوس و امباپه برای همه هواداران رئال مادرید هیجان‌انگیز است. باید دید کیلیان امباپه می‌تواند با پیراهن رئال انتظارات را برآورده کند یا خیر؟ احتمالا خود او نیز شور و شوق زیادی برای انجام نخستین بازی‌اش برای رئال مادرید دارد.

1428