گزینه های جایگزینی گرت ساوتگیت در صورت برکناری چه کسانی هستند؟

گزینه های جایگزینی گرت ساوتگیت در صورت برکناری چه کسانی هستند؟

پایگاه خبری فوتبالی- در صورت برکناری گرت ساوتگیت از سمت سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس چند گزینه سرشناس نامزد جایگزینی خواهند بود.

به گزارش فوتبالی، مطابق خیر نشریه سان انگلیس گزینه های اصلی فدراسیون فوتبال انگلیس برای جانشینی گرت ساوتگیت چند مربی نام آشنا خواهند بود که به اسامی آنها اشاره شده است:

- ادی هاو: اگر ادی هاو سرمربی فعلی باشگاه نیوکاسل تصمیم بگیرد به عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس مشغول به کار شود، یکی از مدعیان اصلی جانشینی گرت ساوتگیت همین چهره خواهد بود.

- گراهام پاتر : مربی سابق تیم های چلسی و برایتون که از زمان برکناری از هدایت آبی های لندن بدون تیم بوده و چندین پیشنهاد را رد کرده و می تواند گزینه جذابی برای نیمکت سه شیرها باشد.

- مائوریسیو پوچتینو: مربی فصل گذشته چلسی که در فصل جاری جای خود را به انزو مارسکا داد پس از خروج از تیم لندنی با باشگاه جدیدی توافق نکرده و می تواند گزینه جالبی برای مربیگری در تیم ملی فوتبال انگلیس باشد.

- توماس توخل: مربی سابق بایرن مونیخ که همیشه بازگشت دوباره او به لیگ برتر انگلیس پس از اخراج از چلسی مطرح بوده یکی دیگر از گزینه ها به شمار می رود.

- لی کارسلی: نفر آخر این لیست سرمربی تیم ملی زیر ۲۱ ساله های انگلیس است که آمار خوبی در سال های اخیر داشته است.

در مورد سایر گزینه ها نیز از نام هایی مانند فرانک لمپارد و استیون جرارد هم صحبت هایی به میان آمده که حضور آنها روی نیمکت تیم ملی انگلیس بعید به نظر می رسد. در حال حاضر توماس توخل و مائوریسیو پوچتینو از گزینه های مهم تر هدایت تیم ملی انگلیس بعد از گرت ساوتگیت هستند و سرمربی آلمانی نیز بسیار به این پست علاقمند است.

۱۰۰۹