حمله اسطوره آلمانی به رونالدو: خودخواه و غیرقابل تحمل

حمله اسطوره آلمانی به رونالدو: خودخواه و غیرقابل تحمل

پایگاه خبری فوتبالی - دیتمار هامان هافبک سابق تیم ملی آلمان و باشگاه لیورپول، کریستیانو رونالدو فوق ستاره تیم ملی پرتغال را یک فرد خودخواه خطاب کرد و به کودکان توصیه کرد تا راه این ستاره را پیش نگیرند.

به گزارش فوتبالی، کریس رونالدو در یورو 2024 عملکرد فاجعه باری داشت و برای اولین بار در دوران فوتبالی خود، نتوانست در یک تورنمنت گلزنی کند و پرتغال نیز در مرحله یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی مقابل فرانسه حذف شد. در آن بازی ژائو فلیکس ستاره فصل گذشته بارسلونا پنالتی خود را از دست داد و بعد از پایان بازی، رونالدو به جای دلداری دادن به هم تیمی اش، مستقیم راهی رختکن شد. 

به نقل از سایت گل، هامان آلمانی که اصلاً از این رفتار رونالدو خوشش نیامد به RTE گفت: "همه به سمت فلیکس رفتند، اما رونالدو به خودش زحمت نداد و راهی تونی شد. فکر می کنم فلیکس در آن لحظه به دلداری کاپیتانش نیاز داشت. من واقعاً نمی فهمم. رونالدو 22 سال است که در بالاترین سطح بازی می کند و هیچ وقت از پویایی یک تیم سر در نیاورده. فکر می کنم رفتار او در طول تورنمنت مثال بارزی از خودخواهی بود و صادقانه بگویم، تاکنون چنین چیزی ندیده بودم. او نیاز نبود مقابل گرجستان در مرحله گروهی بازی کند، چون پرتغال از قبل صعود کرده بود، اما به جای فرصت دادن به بازیکنان ذخیره، خودش می خواست بازی کند."

4416