تابستان عجیب برای هواداران رونالدو و مسی: دو ستاره اشک ریختند!

تابستان عجیب برای هواداران رونالدو و مسی: دو ستاره اشک ریختند!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی و کریستیانو رونالدو حدود 15  است که بر سر همه چیز در فوتبال دنیا با هم رقابت دارند و به شکل عجیبی این دو در این تابستان بر سر اشک ریختن در تیم های ملی خود با همدیگر رقابت کردند!

به گزارش فوتبالی، دو هفته پیش کریستیانو رونالدو در بازی پرتغال و اسلوونی اشک ریخت. در حقیقت پرتغال در یک هشتم نهایی یورو 2024 به مصاف اسلوونی رفته بود. رونالدو در نیمه اول وقت اضافه پشت ضربه پنالتی قرار گرفت که ضربه او توسط یان اوبلاک مهار شد. کریستیانو رونالدو دقایقی درون زمین اشک می ریخت چرا که تصور می کرد که مردم کشورش را ناامید کرده است. در نهایت هم تیمی ها به رونالدو دلداری دادند و این بازیکن توانست در ضربات پنالتی گلزنی کند و فشار را از روی دوش خود بردارد.  رونالدو  یوروی خوبی را نداشت و با صفر گل از مسابقات خارج شد.

در فینال کوپا آمریکا نیز مسی با مسئله ای مشابه مواجه شد. لئو نیز در کوپا آمریکا 2024 نمایش خوبی از خود ارائه نداد و فقط یک گل زد و در فینال دچار مصدومیت شد که او هم نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد و در زمان خروج از زمین و روی نیمکت دقایقی اشک می ریخت تا همان طور که چند هفته پیش هواداران رونالدو احساساتی شده بودند، این بار هواداران مسی از دیدن اشک های اسطوره محبوبشان احساساتی شوند.

4125