تصویر ناخوشایند پیش از فینال کوپا آمریکا؛ اشک‌های کودک آرژانتینی

تصویر ناخوشایند پیش از فینال کوپا آمریکا؛ اشک‌های کودک آرژانتینی

پایگاه خبری فوتبالی - آمریکا که برای آماده شدن برای فینال جام جهانی 2026 ، میزبانی فینال کوپا آمریکا را به عهده گرفته بود، در میزبانی از فینال نمره مردودی را گرفت.

به گزارش فوتبالی، فینال کوپا آمریکا در ورزشگاه هارد راک در میامی برگزار می شود که اتفاقات پیش از فینال همه را شوکه کرده است. پلیس نتوانسته ورود هواداران را به درستی کنترل کند و درگیری آنها با هواداران کلمبیایی باعث شد تا برخی بدون بلیت به درون ورزشگاه هجوم ببرند.

این بی نظمی باعث شد تا شروع بازی به تاخیر بیافتد چرا که در ابتدا باید هواداران بدون بلیت  وارد ورزشگاه می شدند و از سویی هوادارانی که بیرون ورزشگاه منتظر مانده بودند هم باید سر جایشان می نشستند تا بتوانند بازی را تماشا کنند. 

تصویری از دو کودک هوادار آرژانتین حسابی وایرال شده که وحشت زده شده اند و اشک می ریزند. در حقیقت به نظر می رسد که هجوم هواداران و اتفاقات پیش از بازی باعث ترس این دو هوادار شده است.

آمریکا باید سال آینده میزبان اولین دوره جام جهانی باشگاه های 32 تیمی باشد در حالی که یک سال بعد از آن به همراه کانادا و مکزیک باید میزبانی جام جهانی را به عهده داشته باشد. آنها فعلا در زمینه میزبانی از یک تورنمنت کوچک و 16 تیمی یعنی کوپا آمریکا نمره مردودی گرفته اند آن هم در حالی که ساعاتی پیش، فینال یورو بسیار منظم و باشکوه در شهر برلین برگزار شد!

4125