منچسترسیتی جانشین جادوگر بلژیکی را پیدا کرد

منچسترسیتی جانشین جادوگر بلژیکی را پیدا کرد

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در نظر دارد تا برای دنی اولمو، ستاره اسپانیایی لایپزیش اقدام کند و 60 میلیون یورو برای بند فسخش بپردازد.

به گزارش فوتبالی، دنی اولمو یکی از ستارگان لاروخا در بازی های یورو 2024 بوده و توانسته همراه با اسپانیا به فینال این رقابت ها راه پیدا کند. در مرحله یک چهارم نهایی در بازی اسپانیا - آلمان، پدری در اوایل نیمه اول به خاطر تکل خشن تونی کروس مصدوم شد و جای خود را به دنی اولمو داد و این ستاره هم نهایت بهره را از این فرصت برد و توانست در مقابل آلمان گلزنی کند و همچنین گل دوم اسپانیا در مرحله نیمه نهایی مقابل فرانسه را به ثمر برساند.

حالا جیانلوکا دی مارتزیو مدعی است سیتی قصد جذب کردن دنی اولمو را دارد. در قرارداد دنی اولمو، بند فسخ 60 میلیون یورویی وجود دارد که تا روز 3 شنبه فعال است و حالا قهرمان لیگ برتر انگلیس می خواهد این بند فسخ را فعال کند و ستاره اسپانیایی را به انگلیس بیاورد.

در حقیقت سیتی به دنی اولمو، به چشم جانشین کوین دی بروینه نگاه می کند. این ستاره بلژیکی مورد توجه باشگاه های عربستانی قرار گرفته و به نظر نمی رسد که سیتی بخواهد جلوی این انتقال را بگیرد.

4416