پیش بازی منچسترسیتی - لایپزیش؛ تیم گواردیولا راهی جز پیروزی ندارد

پیش بازی منچسترسیتی - لایپزیش؛ تیم گواردیولا راهی جز پیروزی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - امشب از ساعت 23:30، در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، یک بازی حساس از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود؛ تقابل منچستر سیتی و آربی لایپزیش که نتیجه بازی رفت آن برای پپ گواردیولا رضایت بخش نبود.

به گزارش فوتبالی، شاگردان پپ گواردیولا در بازی رفت در آلمان مقابل لایپزیش یک تساوی یک بر یک به دست آوردند و این تساوی اکنون به کار آن ها نمی آید و سیتیزن ها اگر می خواهند به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برسند باید در بازی امشب مقابل لایپزیش به پیروزی برسند. آربی لایپزیش به خوبی نشان داده است که یک تیم سختکوش است که به راحتی کوتاه نمی آید. آن ها در بازی رفت اسیر نام منچستر سیتی و ستاره های این تیم نشدند و به خوبی توانستند بازی خود را به اجرا در بیاورند.

در بازی رفت تک گل منچستر سیتی را ریاض محرز در دقیقه 22 به ثمر رساند و پس از آن در نیمه دوم در دقیقه 70، یوشکو گواردیول گل مساوی را برای لایپزیش به ثمر رساند.

یک آمار ویژه برای هر دو تیم وجود دارد که بازی امشب را حساس تر می کند. آربی لایپزیش در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هیچ یک از 5 بازی اخیر خود را واگذار نکرده است و در آن سوی میدان منچسترسیتی هم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هیچ یک از 7 بازی اخیر خود را واگذار نکرده است و باید دید که امشب بالاخره این رکورد برای کدام یک از آن ها ارتقا می یابد و برای کدام یک از آن ها ویران خواهد شد.

منچستر سیتی به عنوان صدرنشین گروه G به این مرحله رسید و آربی لایپزیش در گروه F رقابت ها یک امتیاز کمتر از رئال مادرید به دست آورد و دوم شد و امشب باید دید که کدام تیم می تواند راهی مرحله بعد شود.

1471