پیشنهاد استقلال به کاپیتان اسبق پرسپولیس؛ نه نوراللهی به آبی ها و تکرار ماجرای قایدی!

پیشنهاد استقلال به کاپیتان اسبق پرسپولیس؛ نه نوراللهی به آبی ها و تکرار ماجرای قایدی!

پایگاه خبری فوتبالی- ظاهرا استقلال به احمد نوراللهی هم پیشنهاد همکاری داده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه استقلال امروز موفق شد یک انتقال بزرگ را در فوتبال ایران رقم بزند و رامین رضاییان را که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد به جمع بازیکنان خودش اضافه کند. این انتقال تا حد زیادی توانست خاطره تلخ ناکامی این باشگاه در جذب علیرضا بیرانوند در فصل گذشته را از اذهان پاک کند.

ظاهرا رضاییان تنها گزینه «با سابقه بازی در پرسپولیس» نیست که باشگاه استقلال به دنبال جذبش بود. همین امروز خبرهایی مبنی بر تماس باشگاه استقلال با بازیکنانی مثل فرشاد احمدزاده و علی علیپور هم شنیده شد. البته این‌ها صرفا شایعه نیست و واقعا این تماس‌ها صورت گرفته و مذاکرات در حال انجام است.

در این بین ظاهرا یک اتفاق دیگر هم افتاده است و استقلال با یک بازیکن دیگر هم که سال‌ها برای پرسپولیس بازی کرده است تماس گرفته و به او پیشنهاد همکاری داده است. این بازیکن کاپیتان اسبق پرسپولیس احمد نوراللهی است که در حال حاضر در تیم الوحده امارات بازی می‌کند و فصل بسیار درخشانی را پشت سر گذاشته است.

ظاهرا استقلال به باشگاه الوحده امارات گفته که نوراللهی را می خواهد و شرایط جذب نوراللهی را پرسیده است. باشگاه الوحده هم از استقلال خواسته است که با مدیر برنامه‌های ایرانی نوراللهی تماس بگیرند و تا مذاکرات پیش رود اما بعد از این پاسخ، استقلالی ها دیگر تماسی با مدیر برنامه‌های ایرانی بازیکن اسبق پرسپولیس نگرفته‌اند!

نکته جالب این است که مدیر برنامه‌های نوراللهی و مدیر برنامه‌های مهدی قایدی یک نفر است و استقلال در ماجرای جذب قایدی هم دقیقا همین کار را کرده بود. یعنی فقط با باشگاه شباب الاهلی مذاکره کرد و با مدیربرنامه‌های قایدی اصلا وارد مذاکره نشد و به این ترتیب پروژه جذب قایدی منتفی شد. البته شنیده شده که نوراللهی به پیشنهاد واسطه های غیررسمی پیوستن او به استقلال، جواب رد داده است و گفته است به استقلال نمی رود. 

1359