مهدی قایدی مثل نوراللهی با شباب الاهلی تمدید کرد/ قرارداد سه ساله، پنج ساله شد!

مهدی قایدی مثل نوراللهی با شباب الاهلی تمدید کرد/ قرارداد سه ساله، پنج ساله شد!

پایگاه خبری فوتبالی- در شرایطی که شایعات زیادی درباره احتمال جدایی مهدی قایدی از شباب الاهلی امارات منتشر شده بود، آخرین اخبار حاکی از آن است که بازیکن سابق استقلال به کارش در این تیم ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، قایدی در اولین فصل حضورش در لیگ امارات، نتوانست روزهای چندان خوبی را پشت سر بگذارند و طی روزهای گذشته اخبار زیادی درباره احتمال جدایی او از شباب الاهلی روی خروجی برخی خبرگزاری‌ها قرار گرفت.

در شرایطی که از اتحاد کلبا( تیمی که فرهاد مجیدی هدایتش را به عهده دارد) به عنوان مشتری جدی قایدی نام برده شده و گفته می‌شد احتمالا الاهلی رضایتنامه مهاجم ایرانی‌اش را به صورت قرضی صادر خواهد کرد اما آخرین اخبار درباره قایدی حاکی از آن است که باشگاه شباب الاهلی قرارداد قایدی را مجددا تمدید کرده و او در این تیم ماندنی شده است. در واقع قرارداد او با شباب الاهلی از سه سال به پنج سال افزایش پیدا کرد. البته مطمئنا شباب الاهلی بدش نمی آید از قرضی دادن قایدی به دیگر تیمها، برای خودش درآمدزایی کند.

احمد نوراللهی هم که هفته پیش خبر تمدید دو ساله قراردادش منتشر شد و هافبک خلاق شباب الاهلی هم به طور قطع، فصل آینده در این تیم توپ خواهد زد.

ژاردیم سرمربی جدید شباب الاهلی اعتقاد ویژه‌ای به دو بازیکن ایرانی تیمش دارد و به همین دلیل از مدیران باشگاهش خواسته تا آنها را حفظ کنند در حالیکه سرمربی قبلی تیم شباب الاهلی زیاد از قایدی و نوراللهی رضایت نداشت که دلیل آن را بهتر است این دو بازیکن درباره اش صحبت کنند.

1984