شایعه در شهر/ استقلال به دنبال بیرانوند؟ رضاییان در حال رایزنی است!

شایعه در شهر/ استقلال به دنبال بیرانوند؟ رضاییان در حال رایزنی است!

پایگاه خبری فوتبالی – ماجرای لینک شدن علیرضا بیرانوند به استقلال چیست؟

به گزارش فوتبالی، دقایقی از عقد قرارداد رامین رضاییان با استقلال نگذشته بود که شایعه شد خرید جدید آبی‌ها قصد دارد علیرضا بیرانوند را با خودش به استقلال بیاورد.

این شایعه در حالی منتشر شده که هنوز تکلیف پرونده شکایت پرسپولیس از دروازه‌بان ملی‌پوشش در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال مشخص نشده است.

گفته می‌شود احتمال پیروزی باشگاه پرسپولیس در این پرونده، بیشتر از احتمال صدور رای به نفع علی بیرو است منتها این وسط جزییات حکم این کمیته، می‌تواند روی آینده بیرانوند، حسابی تاثیرگذار باشد.

اگر فرض بر شکست بیرانوند در این جریمه بگیریم، این احتمال هم هست که این جریمه شامل تیم بعدی او هم بشود. اگر چنین چیزی باشد، قطعا هیچ باشگاهی حتی تراکتور هم ریسک عقد قرارداد با این دروازه بان را قبول نخواهد کرد. باشگاه مقصد ممکن است یک یا دو پنجره به صورت قطعی محروم شود و حتی مبلغی سنگین هم جریمه شود. در این صورت یا بیرانوند باید به فکر بازگشت به پرسپولیس باشد که کارش خیلی سخت است چون آنها قبول نمی‌کنند و یا اینکه جریمه را خودش بدهد و بین 4 تا 9 ماه از فوتبال دور بماند و حتی اردوی تیم ملی فوتبال ایران را از دست بدهد. 

منتها اگر قرار باشد که فقط جریمه شامل دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس باشد و کمیته تعیین وضعیت به ضرر تیم مقصد رای ندهد و از پنجره محرومش نکند (چون هنوز تیم بعدی بیرانوند مشخص نشده و دعوا بر سر فسخ قرارداد است) اصلا بعید نیست که مشتریان او حاضر شوند با پرداخت این جریمه، بیرانوند را جذب کنند و احتمالا به همین دلیل است که گفته شده تراکتور هم منتظر رای کمیته وضعیت است تا بر اساس آن، درباره بیرانوند تصمیم بگیرد.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد، صحبتهای چند روز قبل سرپرست مدیرعاملی استقلال است که اعلام کرده سیدحسین حسینی مشکلی برای بازی در لیگ برتر ندارد و فصل آینده هم، این دروازه‌بان در استقلال خواهد بود.

طبیعتا تیمی که سیدحسین حسینی را دارد، دیگر دنبال علیرضا بیرانوند یا دروازه‌بان سرشناس دیگری نخواهد بود مگر اینکه شرایط طوری پیش رود که راه استقلال و حسینی از هم جدا شود و آنجاست که جذب احتمالی بیرانوند، برای استقلال توجیه پیدا خواهد کرد. البته بیرانوند و استقلال سال گذشته هم وارد این وضعیت شدند که در نهایت بیرانوند استقلالی نشد و دوباره به پرسپولیس برگشت. 

به نظر می رسد این شایعات باعث می شود هواداران پرسپولیس کلافه و عصبی شوند وگرنه از امروز هم خبرهای مربوط به مذاکرات استقلال با علیپور و احمدزاده هم حسابی روی اعصاب هواداران پرسپولیس رفته است!

1984