واکنش وینگر جدایی طلب تراکتور: منتظر تصمیم باشگاه هستم

واکنش وینگر جدایی طلب تراکتور: منتظر تصمیم باشگاه هستم

پایگاه خبری فوتبالی - وینگر جدایی طلب تراکتور درباره شایعه درخواست جدایی از این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، محمد قنبری که قدیمی ترین بازیکن حال حاضر تراکتور است و فصل گذشته بازوبند کاپیتانی این تیم را هم چند بازی بر بازو بسته بود، نیم فصل دوم لیگ گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد ولی همچنان تحت قرارداد باشگاه تراکتور است.

با اینکه هنوز دو فصل از قرارداد قنبری با پرشورها باقی مانده، خبر درخواست جدایی وی از باشگاه تراکتور مطرح شده و البته شایعاتی مبنی بر مذاکره این بازیکن تکنیکی با چند باشگاه هم منتشر شد.

در همین راستا خبرنگار “فوتبالی” با قنبری ارتباط گرفته تا کم و کیف ماجرا را از زبان این بازیکن بشنود. وینگر تی‌تی‌ها که چندان علاقه‌ای به صحبت نداشت، تاکید کرد که درخواست جدایی خود از باشگاه تراکتور را تایید می‌کند اما فعلاً با هیچ تیمی مذاکره نکرده است.

قنبری در این رابطه چنین توضیح داد: «اینکه به باشگاه درخواست جدایی داده‌ام، درست است ولی هیچ‌ صحبتی با هیچ تیمی نداشته‌ام. من هنوز دو فصل با تراکتور قرارداد دارم و مذاکره من با سایر باشگاه‌ها قانونی

نیست. از باشگاه خواسته‌ام که جدا شوم و فعلاً منتظر تصمیم آن‌ها هستم و در حال حاضر تنها منتظر تماس تراکتور برای اعلام تصمیمشان هستم.»

1997