‌وینگر بلاتکلیف تراکتور؛ باشگاه سریعاً کارهای اداری را انجام دهد!

‌وینگر بلاتکلیف تراکتور؛ باشگاه سریعاً کارهای اداری را انجام دهد!

پایگاه خبری فوتبالی - وینگر تراکتور با انتشار یک استوری نسبت به وضعیت بلاتکلیف خود واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، محمد قنبری وینگر ۲۶ ساله تراکتور که قدیمی‌ترین چهره حاضر در این تیم است و پنجمین فصل حضور خود در جمع تی‌تی‌ها را پشت سر خواهد گذاشت، با انتشار یک استوری اینستاگرامی در صفحه شخصی خود نسبت به وضعیت بلاتکلیف خود واکنش نشان داد.

در واقع وضعیت کاپیتان سوم تراکتور به این صورت است که نام او همچنان در لیست بازیکنان این تیم لحاظ نشده و به عبارت دیگر برای وی کارت بازی صادر نشده و این در شرایطی است که تراکتور لیست ۲۰ نفره بزرگسالان خود را پر کرده تا در صورت قرار نگرفتن نام امیرحسین حسین‌زاده در لیست زیر ۲۵ سال و عدم خروج او از لیست بزرگسالان، تکلیف قنبری مشخص نباشد.

این بازیکن که در ابتدای نقل و انتقالات درخواست جدایی خود را مطرح کرده بود، با اصرار باشگاه تراکتور به تمرینات این تیم در تبریز اضافه شد و حالا دیگر قصد جدایی ندارد تا شرایط برای نحوه ادامه همکاری او با توجه به محدودیت‌های لیست تراکتور مشخص نباشد.

این در حالی است که استوری اخیر این بازیکن در حال دست تکان دادن به سمت سکوهای یادگار، توسط برخی هواداران به منزله خداحافظی او تعبیر شده بود که قنبری با انتشار یک استوری اینستاگرامی این موضوع را تکذیب کرده و البته درخواست جالبی هم از باشگاه داشته است.

قنبری نوشته می‌خواهد بدون واسطه با هواداران صحبت کند و در ادامه نوشته برخلاف گمانه‌زنی‌های منتشره او قصدی برای جدایی از تراکتور ندارد و انگیزه بالایی برای حضور در تیم دارد و مشکلی هم از این بابت ندارد.

نکته استوری اینستاگرامی قنبری جایی است که وی از باشگاه خواسته سریعاً کارهای اداری حضور او را انجام دهد؛ به عبارت دیگر قنبری نسبت به عدم قرار دادن نامش در لیست تیم واکنش نشان داده و باید دید باشگاه تراکتور تا پایان فرصت نقل و انتقالات تابستانی چه تصمیمی پیرامون کاپیتان سوم خود خواهد گرفت.


1997