«اما و اگر» مبهم کاپیتان گلزن تراکتور در پایان نیم‌فصل!

«اما و اگر» مبهم کاپیتان گلزن تراکتور در پایان نیم‌فصل!

پایگاه خبری فوتبالی - گلزن سوم تراکتور در پایان بازی تیمش با صنعت نفت، پاسخ مبهمی به اتفاقات پنجره زمستانی داشت.

به گزارش فوتبالی، محمد قنبری یکی از بازیکنان درخشان ترکیب تراکتور در بازی دیروز مقابل صنعت نفت بود. وینگر ارومیه‌ای در روزی که به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیمش قرار گرفته بود، گل سوم تی‌تی‌ها را به ثمر رساند تا بازی آخر نیم‌فصل برای وی به خوبی به پایان برسئ.

قنبری که این فصل یکی از کاپیتان‌های تراکتور محسوب می‌شود، پس از عدم حضور شجاع خلیل‌زاده در ترکیب بازوبند را بر بازو بست و این اتفاق برای وی خوش‌یمن بود تا اولین گل فصل خود را به زیبای وارد دروازه فهد طالب کرده و آخرین امضا را برای پیروزی پرقدرت تیمش داشته باشد.

اما صحبت‌های قنبری در پایان بازی با خبرنگاران یک قسمت مبهم هم داشت؛ جایی که این بازیکن اعلام کرد که باوجود تمرکزی که روی تراکتور دارد ولی داشتن پیشنهاد برای هر بازیکنی در پنجره‌های نقل و انتقالاتی طبیعی است!

کاپیتان گلزن تراکتور در این زمینه چنین گفت: «من همیشه تمرکزم روی تراکتور بوده و هست ولی در فوتبال حرفه‌ای هر بازیکنی می‌تواند پیشنهاد داشته باشد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و باید ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود و چه اتفاقاتی می‌افتد.»

قنبری که به واسطه سه بار گلزنی به استقلال در فصل گذشته نامی برای خود دست و پا کرد، همچنان با تراکتور قرارداد دارد و به نظر نمی‌رسد این بازیکن کار راحتی برای جدایی احتمالی داشته باشد.

1997