بازیکن و سرمربی اسبق لیورپول خواستار نیمکت‌نشینی هری کین در فینال یورو

بازیکن و سرمربی اسبق لیورپول خواستار نیمکت‌نشینی هری کین در فینال یورو

پایگاه خبری فوتبالی - گریم سونس که بین سال های 1978 تا 1984 بازیکن لیورپول بوده و بین سال های 1991 تا 1994 هم هدایت لیورپول را بر عهده داشته است، خواستار نیمکت نشینی هری کین در فینال رقابت های یورو 2024 است.

به گزارش فوتبالی ، فینال این دوره از بازی های جام ملت های اروپا، امشب (یکشنبه بیست و چهارم تیر ماه) از ساعت 22:30 به وقت ایران در ورزشگاه المپیک شهر برلین برگزار می شود. تیم ملی انگلیس و تیم ملی اسپانیا در مقابل هم صف آرایی می کنند و باید دید که در نهایت کدام تیم موفق می شود جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به نقل از دیلی میل، گریم سونس درباره این که هری کین آیا در فینال یورو 2024 باید در ترکیب تیم گرت ساوتگیت باشد یا نه، گفت:" بر اساس شواهدی که در حال حاضر وجود دارد، باید بگویم که بهتر است هری کین را روی نیمکت بگذارد. گرت ساوتگیت اگر بتواند تصمیم درست را بگیرد تبدیل به یک قهرمان ملی برای انگلیسی ها خواهد شد. من خودم همیشه از حامیانی هری کین بوده ام اما در این رقابت ها عملکرد هری کین به شکلی بوده که انگار یک کاروان را به پای او بسته اند و به هیچ عنوان نمی تواند تحرک لازم را درون زمین داشته باشد."

1470