واکنش مدافع تیم ملی اسپانیا به تقابل با ستاره انگلیسی آرسنال

واکنش مدافع تیم ملی اسپانیا به تقابل با ستاره انگلیسی آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- مارک کوکوریا در آستانه دیدار پایانی یورو 2024 اعلام کرد که برای رویارویی با بوکایو ساکا آماده است و نیازی ندارد که فیلم بازی‌های او را تماشا کند.

به گزارش فوتبالی، مارک کوکوریا در رقابت‌های یورو 2024 فراتر از حد انتظار ظاهر شد. او در جناح چپ خط دفاعی تیم ملی اسپانیا یک مهره مستحکم و تاثیرگذار بود. لوییس ده لا فوئنته او را به جای الخاندرو گریمالدو در ترکیب اصلی قرار داد و مدافع باشگاه چلسی نیز به خوبی جواب اعتماد سرمربی تیمش را داد. او باید در بازی فینال مقابل بوکایو ساکا به میدان برود.

بوکایو ساکا با این‌که جام را خوب آغاز نکرد و در کانون انتقادات قرار گرفت، اما در دو بازی قبلی تیم ملی انگلیس یکی از ستاره‌های درخشان تیمش بود و توانست برای تیم ملی انگلیس مثمر ثمر واقع شود. او حالا باید در برابر یکی از آماده‌ترین دفاع چپ‌های حال حاضر اروپا و جهان قرار بگیرد، بازیکنی که بی‌شک کار ساکا را در فینال دشوار خواهد کرد.

کوکوریا در خصوص این تقابل گفت: «من کاملا از شکل بازی ساکا آگاهی دارم. نیازی به تماشای بازی‌ها ندارم، چرا که من در طول فصل بازی‌های آرسنال را دنبال می‌کنم. مهار او کار سختی است، اما من از چنین چالش‌هایی استقبال می‌کنم. بازی در برابر بازیکنان باکیفیت حس خوبی دارد، مطمئنم که هم من و هم او آماده این تقابل هستیم.»

او در ادامه گفت: «هدف اول من در بازی این است که ساکا احساس راحتی نداشته باشد. فکر می‌کنم روند مسابقه به شکل بازی ما بستگی داشته باشد. اگر مثل قبل بازی کنیم شانس زیادی برای برتری داریم.»

1428