سوارز و ناراحتی از اینکه با مسی روبرو نشده است

سوارز و ناراحتی از اینکه با مسی روبرو نشده است

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز تیم ملی اروگوئه و تیم ملی کانادا در دیدار رده بندی رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم ملی اروگوئه با پیروزی در ضربات پنالتی توانست در رده سوم کوپا آمه ریکا 2024 قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی ، لوییس سوارز مهاجم با تجربه تیم ملی اروگوئه در دقیقه 92 بازی اروگوئه مقابل کانادا بود که گل دوم تیم ملی اروگوئه را به ثمر رساند و به این ترتیب مانع از آن شد تا تیم ملی اروگوئه شکست بخورد.

سوارز پس از پایان بازی در گفت و گو با خبرنگاران گفت:" در نیمه نهایی شکست دردناکی را تجربه کردیم. به این امیدوار بودم که به فینال برسیم و قهرمان شویم. حالا آرزو می کنم که دوستم لیونل مسی جام را فتح کند. مسی لیاقتش را دارد. آنخل دی ماریا هم به خاطر کار هایی که برای آرژانتین انجام داده است، این لیاقت و شایستگی را دارد."

سوارز در ادامه افزود:" به این امید داشتم که در فینال با لیونل مسی روبرو شوم. این می توانست آخرین باری باشد که در یک فینال با مسی رو در رو می شوم. حالا که این اتفاق نیفتاده است امیدوارم که او جام را بالای سر ببرد. از مسی حمایت می کنم و برای دیدن بازی او در ورزشگاه حضور خواهم داشت."

1470