یاغی جدید فوتبال ترکیه؛ اسطوره بشیکتاش شاگرد ژوزه مورینیو خواهد شد

یاغی جدید فوتبال ترکیه؛ اسطوره بشیکتاش شاگرد ژوزه مورینیو خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم با تجربه تیم ملی فوتبال ترکیه در یک انتقال جنجالی راهی باشگاه رقیب شد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر وبسایت اسکای جنک توسون مهاجم با تجربه تیم ملی فوتبال ترکیه و باشگاه بشیکتاش با قراردادی دو ساله به فنرباغچه پیوست و شاگرد ژوزه مورینیو در این تیم شد تا رقیب جذابی برای ادین ژکو و همچنین بازیکنان دیگر ترکیب تیم پر طرفدار شهر استانبول باشد. از سوی دیگر بشیکتاش که روز گذشته قرارداد چیرو ایموبیله را نهایی کرد می خواهد در اسرع وقت قرارداد آرکادیوش میلیک از یوونتوس را نیز به اتمام برساند و علت جدایی جنک توسون هم همین نقل و انتقالات بود زیرا این بازیکن نمی‌ خواست یک مهاجم نیمکت نشین محض باشد.

فصل جدید فوتبال ترکیه فصل یاغیان جالب توجهی داشته و جنک توسون اسطوره باشگاه بشیکتاش در آستانه انتقال به فنرباغچه است تا یکی‌ دیگر از انتقال های جنجالی رخ دهد. پیش از این میچی باتشوایی مهاجم بلژیکی باشگاه فنرباغچه در انتقالی جنجالی راهی گالاتاسرای شده بود و به این ترتیب این دومین جابجایی مهم بین تیم های بزرگ شهر استانبول است که به نظر می رسد رقابت سختی را از همین فصل نقل و انتقالات تابستانی آغاز کرده اند.

جنک توسون که در یورو ۲۰۲۴ برای ترکیه و تیم وینچنزو مونتلا گلزنی هم کرد سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس و باشگاه اورتون را نیز در کارنامه خود دارد.

۱۰۰۹