همسر بازیکن سابق بشیکتاش به دنبال کشتن او با استخدام قاتل یک میلیون یورویی!

همسر بازیکن سابق بشیکتاش به دنبال کشتن او با استخدام قاتل یک میلیون یورویی!

خبرگزاری فوتبالی - یامور آشیک، همسر امره آشیک، ستاره سابق تیم ملی ترکیه و تیم هایی نظیر فنرباغچه، بشیکتاش و گالاتاسرای به تلاش برای قتل این بازیکن بازنشسته متهم شد.

به گزارش فوتبالی، یامور به یک قاتل پیشنهاد پرداخت مبلغ 10 میلیون لیر (معادل 1.120.000 یورو) را داد تا امره را بکشد و او را در محلی امن مدفون سازد. اما نقشه قتل زمانی بر هم خورد که این قاتل شخصا همه چیز را به امره لو داد. امره و یامور اشیک در سال 2012 در فرانسه با هم ازدواج کردند. این زوج هنوز از هم طلاق نگرفته اند و سه فرزند از رابطه شان دارند.

یامور در ابتدا از معشوقه خود اردی سونغور خواست تا شوهرش را بکشد تا با هم زندگی کنند. وقتی که نقشه لو رفت و هر دو دستگیر شدند، اردی اعتراف کرد:" رابطه عاشقانه ای با یامور دارم. او می خواست که ثروت امره آشیک را پس از مرگش به ارث ببرد. از من خواست که او را بکشم اما مخالفت کردم. یک بار برایم یک تکه گوشت آورد و از من خواست که به آن شلیک کنم. سعی کردم این کار را انجام بدهم اما چشمانم را بستم. بعد از آن یامور گفت که چنین کاری از من بر نمی آید."

بعد از آن یامور به سراغ یک آدمکش می رود. همسر امره و قاتل هر دو به دنبال مکان مناسبی برای دفن کردن جسد امره می روند اما در آخرین لحظه قاتل منصرف می شود و همه چیز را به خود بازیکن لو می دهد. قرار است که دادگاه به زودی تشکیل جلسه بدهد و در مورد متهمان تصمیم گیری شود. در حال حاضر یامور،اردی و قاتل هر سه بازداشت شده اند.

1470