بازیکن سابق فنرباغچه، یک نفر را به ضرب گلوله کشت و متواری شد!

بازیکن سابق فنرباغچه، یک نفر را به ضرب گلوله کشت و متواری شد!

پایگاه خبری فوتبالی - پلیس ترکیه در تلاش است تا سزر اوزتورک بازیکن اسبق فنرباغچه و بشیکتاش را بازداشت کند.

به گزارش فوتبالی، یک درگیری در یک جاده یک کشته و چهار زخمی به جای گذاشته است. سارقان می گویند که بازیکن اسبق فوتبال ترکیه با یک تفنگ چند بار به افرادی شلیک کرده که جلوی حرکت خودرویش را گرفته بودند.

این حادثه در چکمکوی در جاده شیله پاشاکوی در استانبول در روز یکشنبه ساعت 17:30 به وقت محلی رخ داده است. اوزتورک به  همراه یکی از دوستانش سوار یک خودروی مدل خارجی بوده است آنها در حال حرکت در جاده بودند که  با قربانی (خلیل ابراهیم)، خانواده و دوستانش مواجه می شوند که جاده را بسته اند. اوزتورک و دوستش از او می خواهند که راه را باز کند تا عبور کنند. خلیل ابراهیم در ابتدا موافقت می کند اما ناگهان درگیری میان خلیل و اوزتورک به دلیلی نامعلوم بالا می گیرد. در این لحظه اوزتورک از طریق تفنگش از درون خودروی شیک خود شلیک می کند و متواری می شود. خلیل ابراهیم جانش را در این درگیری از دست می دهد. قربانی در این درگیری پسرش حیدر، برادرش دوران و دوستانش سزگین و متین را در کنار خود داشته که همه آنها مجروح شده اند.

یکی از شاهدان فیلم درگیری را با تلفن همراهش ضبط کرده است و یک دوربین امنیتی لحظه شلیک گلوله به خلیل را ثبت کرده است. در حال حاضر دادگستری ترکیه دستور جلب اوزتورک را داده است. این بازیکن سابق در آلمان متولد و رشد کرده و هنوز متواری است.

4125