گزارش روز؛ چرا آقایی‌پور پرسپولیسی نشد؟

گزارش روز؛ چرا آقایی‌پور پرسپولیسی نشد؟

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای منتفی شدن حضور مهاجم سابق استقلال خوزستان در پرسپولیس چیست؟

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که به نظر می‌رسید پرسپولیس مقصد جواد آقایی‌پور مهاجم فصل گذشته استقلال خوزستان باشد اما این بازیکن که همزمان با چند تیم در حال مذاکره بود، نهایتا راهی سپاهان شد هر چند که هنوز باشگاه اصفهانی به صورت رسمی از او رونمایی نکرده است.

با توجه به اینکه پیش از این باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرده بود برای صدور رضایتنامه این بازیکن، به مبلغی کمتر از 30 میلیارد تومان رضایت نخواهد داد، به نظر می‌رسد که سپاهان پول خوبی برای جذب این بازیکن هزینه کرده است.

طبق اطلاعات فوتبالی، پرسپولیس اولین باشگاهی بود که برای جذب آقایی‌پور به باشگاه استقلال خوزستان نامه زده است.

پیشنهاد اولیه این باشگاه به تیم خوزستانی، 10 میلیارد تومان برای رضایتنامه آقایی‌پور بوده که در ادامه به 20 میلیارد تومان و نهایتا 25 میلیارد تومان می‌رسد و باشگاه استقلال خوزستان حاضر می‌شود رضایتنامه آقایی‌پور را برای پرسپولیس صادر کند منتها در ادامه و با ورود سپاهان، داستان عوض می‌شود و استقلال خوزستان تصمیم می‌گیرد رضایتنامه مهاجمش را برای تیمی صادر کند که پول بیشتری پرداخت می‌کند.

گفته می‌شود سپاهان برای جذب آقایی‌پور، حدود 68 میلیارد تومان هزینه کرده که این مبلغ شامل پول رضایتنامه به علاوه رقمی است که به این بازیکن پرداخت خواهد شد.

البته که باشگاه سپاهان، پیش از این پرداخت هر گونه رقم خارج از عرف به بازیکنان را تکذیب کرده بود و باید دید به ماجرای آقایی‌پور، واکنشی نشان خواهد داد یا نه.

1229