معاوضه نبیل باهویی با آقایی‌پور؟ استقلال خوزستان مهاجم پرسپولیس را نمی‌خواهد

معاوضه نبیل باهویی با آقایی‌پور؟ استقلال خوزستان مهاجم پرسپولیس را نمی‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی- علیرغم شایعات منتشرشده درباره احتمال پیوستن نبیل باهویی به استقلال خوزستان، بعید است چنین اتفاقی رخ دهد.

به گزارش فوتبالی، نبیل باهویی روزهای عجیبی را در فوتبال ایران پشت سر می‌گذراند. گفته می‌شد در صورتی که یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس بماند، این بازیکن چاره‌ای جز جدایی از تیمش نخواهد داشت اما یحیی استعفا داد تا سرنوشت باهویی در دستان سرمربی بعدی پرسپولیس باشد و هنوز نمی‌توان با قاطعیت، از ادامه همکاری قرمزها با در نیم‌فصل دوم صحبت کرد.

باهویی – که بازیکن بدی نیست اما هنوز نتوانسته هواداران تیمش را راضی کند – امروز سوژه یک خبر عجیب شد. بر اساس این خبر، این بازیکن یکی از نفراتی است که پرسپولیس حاضر شده در ازای جذب جواد آقایی‌پور از استقلال خوزستان، به تیم اهوازی بدهد و اتفاقا سیروس پورموسوی هم از این قضیه استقبال کرده است منتها شرایط قرارداد باهویی باعث شده که فعلا خبری از قطعی شدن پیوستن باهویی به استقلال خوزستان نباشد.

این خبر در شرایطی منتشر شد که مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم، طوری صحبت کرده که مشخص شود این باشگاه هیچ برنامه‌ای برای همکاری با مهاجم پرسپولیس ندارد.

صحبتهای امیدعلی نجفی را بخوانید:" پیشنهادی به‌صورت غیر رسمی ارائه شد و نبیل باهویی را به ما پیشنهاد کردند که اصلاً در این باره فکر هم نکردیم! اگر قرار است بازیکنی با آقایی‌پور معاوضه شود، سرمربی تیم باید لیست بازیکنان مدنظر خود را برای تعویض ارائه کند تا یک یا دو نفر از آن انتخاب شود؛ نه اینکه درباره بازیکنی با ما صحبت کنند که او را در لیست مازاد خود قرار داده‌اند."

7474