اولین پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب پدیده فرانسوی رن رد شد

اولین پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب پدیده فرانسوی رن رد شد

پایگاه خبری فوتبالی- بایرن مونیخ اولین پیشنهاد رسمی خود را برای جذب دزیره دوئه، هافبک تهاجمی و وینگر ۱۹ ساله و فرانسوی باشگاه رن فرانسه ارسال کرده است اما مبلغ پیشنهادی این باشگاه آلمانی، با خواسته‌های باشگاه فرانسوی تفاوت‌ زیادی داشت و این پیشنهاد رد شد. 

به گزارش فوتبالی، حدود یک ماه پیش، هیئتی از نمایندگان یک باشگاه فرانسوی که نام آن‌ها فاش نشد، برای ملاقات به دفتر بایرن مونیخ در زابنر اشتغاسه رفتند. پس از گذشت چند روز، نام یک پدیده فرانسوی در لیست خرید مکس ابرل، مدیر ورزشی جدید بایرن مونیخ ظاهر شد و همه‌ی رسانه‌های آلمانی، از انتقال پدیده راست‌پای باشگاه رن به بایرن مونیخ می‌نوشتند. 

پس از شروع پنجره تابستانی اما علاوه بر بایرن مونیخ، قهرمان فرانسه نیز به جذب دوئه علاقه نشان داد. دوئه می‌تواند در وینگ چپ بازی کند که برای جای خالی امباپه می‌تواند مناسب باشد‌. اما بایرن مونیخ در جذب دوئه بسیار جلوتر از پاریس قرار دارد و روز گذشته نیز، اولین پیشنهاد رسمی خود برای جذب دزیره دوئه به باشگاه فرانسوی ارسال کرد. 

در مذاکرات اولیه، باشگاه رن اعلام کرده بود که ارزش دزیره دوئه را چیزی بین ۵۰ الی ۶۰ میلیون یورو در نظر می‌گیرند.

به هرحال، به نقل از فابریزیو رومانو، بایرن مونیخ یک پکیج ۳۵ میلیونی که شامل پاداش‌ها هم می‌شود به رن ارسال کرد. این پیشنهاد حداقل ۳۰ میلیون یورو را به صورت نقد به رن پیشنهاد می‌داد که توسط باشگاه فرانسوی رد شد. 

فابریس هاوکینز، خبرنگار فرانسوی نزدیک به باشگاه رن فرانسه، تایید می‌کند که بایرن مونیخ اولین جواب منفی را از رن دریافت کرده است. اما می‌گوید بایرن مونیخ به رن اطلاع داده است که به سرعت با پیشنهاد دوم برخواهد گشت. این به آن معنا خواهد بود که بایرن مونیخ در راه جذب این پدیده فرانسوی بسیار جدی است. 

گفته می‌شود پیشنهادات دوئه فقط محدود به فرانسه و آلمان نیست، و چند باشگاه از لیگ برتر انگلیس هم به دنبال دوئه خواهند بود. باشگاه پیشتاز برای جذب این مهاجم فرانسوی، تاتنهام است که قبلا نیز با بازیکن و عوامل او ارتباطاتی را برقرار کرده است. 

اما گفته می‌شود خود دزیره دوئه، با بایرن مونیخ به توافق شفاهی کامل دست پیدا کرده است و بسیار مشتاق خواهد بود تا گام بعدی خود را در مونیخ بردارد. اگر بایرن مونیخ و رن به توافق نرسند، سپس این بازیکن پیشنهاد پاریس را بررسی خواهد کرد.

۱۴۲۸