برچسب 50 میلیون یورویی روی مدافع هلندی بایرن مونیخ

برچسب 50 میلیون یورویی روی مدافع هلندی بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- ماتیاس دلیخت، از ستارگان حال حاضر فوتبال که در لیست فروش بایرنی‌ها قرار گرفته است، از سوی بایرن مونیخ حداقل ۵۰ میلیون یورو ارزش‌گذاری شده است.

به گزارش فوتبالی، ماتیاس دلیخت، مدافع تنومند و رهبر جوان خط دفاعی هلند و بایرن مونیخ، که با عملکرد درخشان خود در آژاکس و یوونتوس با قراردادی نسبتا سنگین، راهی مونیخ شد اما آن‌طور که باید و شاید، انتظارات غول آلمانی برآورده نشده است. دلیخت اکنون بیشترین درآمد را در بین مدافعین بایرن مونیخ دریافت می‌کند و عدم تناسب میان درآمد و عملکرد او، علت اصلی تصمیم فروش او از سوی مدیران بایرن است.

جدی‌ترین مشتری ماتیاس دلیخت، پس از رئال مادرید، منچستریونایتد استمنچستریونایتد پس از تصمیم به نگه داشتن اریک تن هاگ، اکنون جدی‌ترین مشتری دلیخت به شمار می‌رود. اریگ تن هاگ که سابقه هدایت دلیخت در آژاکس هلند را نیز در کارنامه خود دارد، می‌خواهد بار دیگر او را در یونایتد هم داشته باشد.

به گفته کریستوفر میشل، خبرنگار اهل مونیخ، حداقل قیمت درخواستی بایرن مونیخ برای ماتیاس دلیخت، ۵۰ میلیون یورو خواهد بود. انتظار می‌رود بایرن مونیخ با رقمی بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون یورو این انتقال را انجام دهد؛ زیرا که برای خرید جانشین دلیخت، یعنی یوناتان تاه از لورکوزن، کمتر از ۴۰ میلیون خرج خواهد کرد.

اما نمایندگان منچستر یونایتد، این عدد را برای او زیاد می‌دانند. دلیخت، که سابقه مصدومیت زیادی داشته و نیز سرعت پایینی هم دارد از دید مسئولین یونایتد حدود ۴۰ میلیون یورو ارزش‌گذاری شده است. اکنون، دلیخت روی رقابت‌های یورو متمرکز شده است اما پس از یورو، تصمیم غایی خود را خواهد گرفت و بر اساس شواهد، منچستریونایتد با توصیه اریک تن هاگ، تنها مشتری جدی او خواهد بود.

1428