رسمی؛ ۲ ستاره جوان بایرن مونیخ به طور قرضی از این باشگاه جدا شدند

رسمی؛ ۲ ستاره جوان بایرن مونیخ به طور قرضی از این باشگاه جدا شدند

پایگاه خبری فوتبالی- همان‌طور که از اخبار هفته‌ی گذشته نیز انتظار می‌رفت، ۲ ستاره جوان بایرن مونیخ، فرانس کراتزیک و پل وانر، که هر دو از ستارگان جوان و بااستعداد بایرن مونیخ به‌شمار می‌روند، این باشگاه را به طور قرضی و با قراردادی یک‌ساله ترک کردند.

به گرازش فوتبالی، فرانس کراتزیگ، مدافع چپ جوان بایرن مونیخ که با گلی که در مسابقات پیش‌فصل برابر لیورپول به ثمر رساند، محبوبیت بالایی را دریافت کرد، پس از یک دوره قرضی نیم‌ساله در آستریاوین اتریش، به مدت یک سال پیراهن اشتوتگارت آلمان را بر تن خواهد کرد.

کریستوف فروند، مدیر ورزشی بایرن مونیخ درباره این انتقال این‌چنین می‌گوید:«سال گذشته برای فرانس سال جالبی بود؛ از اولین بازی‌ رسمی در بوندسلیگا و سپس حضور موفق در اتریش. همه‌ی این‌ها هم با گل تماشایی او برابر لیورپول در آئودی کاپ آغاز شد. می‌دانیم که اشتوتگارت برای پیشرفت او جای مناسبی‌ست. ما خوشحالیم که او گام جدیدی را در مسیر کسب تجربه خواهد برداشت‌.»

پل وانر، وینگر جوان و ۱۷ ساله‌ی بایرن مونیخ هم دومین بازیکنی‌ست که این باشگاه را به مقصد هایدنهایم در آلمان ترک خواهد کرد. او فصل پیش را به طور قرضی در باشگاه الوسبرگ آلمان گذراند و درباره تصمیم خود، برای ترجیح‌دادن پیشنهاد هایدنهایم به اشتوتگارت، وردربرمن و پی‌اس‌وی‌ آیندهوون گفت:«من کاملا آگاهانه تصمیم گرفتم. فرانک اشمیت (سرمربی هایدنهایم) صادقانه با من صحبت کرد و نقشم را به من توضیح داد.»

کریستوف فروند، درباره آینده پل وانر این‌طور می‌گوید:«پل به پیشرفت خود ادامه خواهد داد. با آمار جذاب گل و پاس گل‌هایش در الوسبرگ، او حالا آماده‌ی پذیرفتن یک رقابت جدید شده است. حالا هدف بعدی ما این است که او به طور مستمر در بوندسلیگا بازی کند. هایدنهایم همچنین در لیگ کنفرانس اروپا نیز حاضر است و می‌خواهیم از پیشرفت او در آلمان و اروپا لذت ببریم.»

1428