ملاقات رسمی نماینده گلزن اشتوتگارت با سران بایرن‌مونیخ

ملاقات رسمی نماینده گلزن اشتوتگارت با سران بایرن‌مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه اسکای اسپورتس کشور آلمان در روزهای گذشته ویدئویی را منتشر کرده که در آن، ایجنت و مدیر برنامه‌های ساشا کالادزیچ، مهاجم اشتوتگارت آلمان احتمالا برای مذاکره وارد ساختمان باشگاه بایرن مونیخ آلمان شده بوده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ اسکای اسپورتس، به نظر می‌رسد که ساشا کالادزیچ، مهاجم بلندقامت باشگاه اشتوتگارت آلمان مهم‌ترین گزینه مدیران و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ آلمان برای تقویت خط حمله باواریایی‌ها باشد و طبق گزارش خبرنگار رسانه اسکای اسپورتس، این دومین دیدار طرفین در روزهای اخیر بوده است و پیش‌تر در روزهای گذشته نیز ملاقاتی میان نمایندگان باشگاه آلمانی بایرن مونیخ با ایجنت و مدیر برنامه‌های ساسا کالادزیچ صورت گرفته بوده است.

ساسا کالادزیچ خود در ارتباط با حواشی اخیر پيرامون موضوع انتقال و جابه‌جایی خود و علاقه‌مندی مدیران و مقامات باشگاه بایرن مونیخ به جذب و به خدمت گرفتن خود چنین می‌گوید: "هنوز هیچ پیشنهاد مشخصی از بایرن مونیخ یا تیم دیگری ارائه نشده است. در چند روز آینده با سران اشتوتگارت و مشاور خودم صحبت خواهم کرد. روزهای گرمی در راه است؛ اما نه فقط به خاطر آب و هوا!"

لازم به ذکر است که مدیران و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ آلمان برای جایگزینی روبرت لواندوفسکی بعد از خروج احتمالی این مهاجم از این تیم و ترک مونیخ توسط این بازیکن، روی ساشا کالادزیچ، مهاجم گلزن و ستاره خط حمله باشگاه اشتوتگارت حساب کرده‌اند.

9404