آرژانتین چند برابر بیشتر از کلمبیا به فینال کوپا آمه‌ریکا رسیده است؟

آرژانتین چند برابر بیشتر از کلمبیا به فینال کوپا آمه‌ریکا رسیده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین و تیم ملی کلمبیا دو تیمی هستند که فینال کوپا آمه ریکا 2024 را برگزار می کنند و باید دید که در این فینال چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود جام قهرمانی این دوره از بازی ها را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی آرژانتین با پیروزی مقابل تیم ملی کانادا به فینال کوپا آمه ریکا 2024 راه پیدا کرد. تیم ملی کلمبیا هم با پیروزی مقابل تیم ملی اروگوئه بود که به فینال کوپا آمه ریکا 2024 راه پیدا کرد. تیم ملی آرژانتین برای بار سی ام در طول تاریخ خود به فینال کوپا آمه ریکا رسیده است. هیچ تیمی به اندازه تیم ملی آرژانتین نتوانسته است در فینال بازی های کوپا آمه ریکا حضور داشته باشد.

جالب این جا است که تیم ملی کلمبیا حالا برای سومین بار است که به فینال کوپا آمه ریکا می رسد. این قضیه به این معنا است که تیم ملی آرژانتین، 10 برابر بیشتر از تیم ملی کلمبیا در فینال کوپا آمه ریکا حضور پیدا کرده است.

پس از تیم ملی آرژانتین، تیم ملی اروگوئه قرار دارد که 21 بار به فینال کوپا آمه ریکا رسیده است. تیم ملی برزیل هم 20 بار توانسته است به فینال کوپا آمه ریکا راه پیدا کند.

1471