انگلیس به شکل پرتغال در یورو 2016، قهرمان یورو 2024 می‌شود؟

انگلیس به شکل پرتغال در یورو 2016، قهرمان یورو 2024 می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی انگلیس یکی از فینالیست های یورو 2024 است و قرار است که فرداشب (یکشنبه 24 تیر ماه) از ساعت 22:30 به وقت ایران با تیم ملی اسپانیا روبرو شود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی انگلیس در حالی که در بازی های یورو 2024 انتقاد های زیادی را تحمل می کرد و سبک بازی چندان دلچسبی نداشت، توانست به فینال این دوره از بازی های جام ملت های اروپا راه پیدا کند. تیم ملی انگلیس از مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 تا پایان مرحله نیمه نهایی، همان الگوی تیم ملی پرتغال در یورو 2016 را تکرار کرده است.

در حقیقت انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی در وقت های اضافه بود که تیم ملی اسلواکی را شکست داد. در مرحله یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی بود که تیم ملی سوئیس را شکست داد. در مرحله نیمه نهایی در همان وقت های قانونی بازی تیم ملی هلند را شکست داد و حالا به مصاف تیم ملی اسپانیا می رود.

تیم ملی پرتغال در یورو 2016، در مرحله یک هشتم نهایی در وقت های اضافه بود که تیم ملی کرواسی را شکست داد. آن ها در مرحله یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی تیم ملی لهستان را شکست داد. پرتغال در نیمه نهایی آن سال در وقت های قانونی تیم ملی ولز را شکست داد و در فینال هم در وقت های اضافه تیم ملی فرانسه را شکست داد و به قهرمانی رسید.

1471