رم پیشتاز در رقابت برای جذب یوسف النصیری

رم پیشتاز در رقابت برای جذب یوسف النصیری

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه رم در پروسه جذب مهاجم مراکشی سویا از دو رقیب خود پیشی گرفته است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه گاتزتا دلا اسپورت ایتالیا یوسف النصیری مهاجم گلزن و مراکشی باشگاه سویا مورد توجه چندین باشگاه معتبر اروپایی و غیر اروپایی قرار گرفته و مدیران تیم سویا با وجود اتمام قرارداد یوسف النصیری در تابستان ۲۰۲۵ مبلغ ۲۰ میلیون یورو برای فروش بازیکن مراکشی خود می‌خواهند. در حال حاضر تیم های رم ، فنرباغچه ترکیه و القادیسه عربستان برای جذب این بازیکن رقابت می‌کنند

در مورد انتقال یوسف النصیری گفته شده باشگاه رم از فنرباغچه جلوتر است  و روز دوشنبه دیدار بین مدیر برنامه های النصیری و مدیران جالوروسی برگزار خواهد شد. ده روسی سرمربی باشگاه رم نیز قبلاً به طور تلفنی با این بازیکن صحبت کرده و رضایت او را برای حضور در جمع جالوروسی جلب کرده است. در همین حال، باشگاه عربستانی القادسیه عملاً از رقابت برای جذب این ستاره گلزن خارج شده زیرا القادسیه تا مبلغ ۱۴ میلیون برای النصیری پیشنهاد داده بود، اما اکنون قصد دارد پیر امریک اوبامیانگ را به خدمت بگیرد و از خرید این بازیکن پشیمان شده است.

یوسف النصیری یکی از بهترین بازیکنان چند فصل اخیر باشگاه منطقه آندولوس اسپانیا بوده و گل های مهمی را برای تیم سویا به ثمر رسانده است.

۱۰۰۹