مشخص شدن گزینه جدید منچستریونایتد برای خرید در خط حمله

مشخص شدن گزینه جدید منچستریونایتد برای خرید در خط حمله

پایگاه خبری فوتبالی - به گزارش نشریه‌ی سان، منچستریونایتد یوسف النصیری، مهاجم سویا را زیر نظر دارد، زیرا سرهو گیراسی، مهاجم اشتوتگارت ترجیح می‌دهد به تاتنهام هاتسپر برود.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ پس از پشت سر گذاشتن یک فصل ضعیف تا اینجای کار، مایل هستند تا کیفیت بیشتری به تیم خود بیافزایند، زیرا آنها از لیگ قهرمانان اروپا و جام اتحادیه خارج شده‌اند و در رده هفتم لیگ برتر قرار دارند. با توجه به اینکه راسموس هویلوند هنوز در لیگ گلزنی نکرده است، منچستریونایتد به گیراسی توجه داشت -که در این فصل 17 گل بوندسلیگا به ثمر رسانده است- اما این بازیکن 27 ساله ترجیح می‌دهد به اسپرز بپیوندد.

النصیری اکنون بازیکنی است که بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد، این بازیکن 26 ساله احتمالاً با قیمت حدود 16 میلیون پوند در دسترس خواهد بود و 9 گل و دو پاس گل در تمام رقابت‌ها در این فصل به ثبت رسانده است. این در حالی است که سویا نیز از اروپا خارج است و امید چندانی برای راهیابی به رقابت‌های اروپایی سال آینده ندارد، زیرا آن‌ها در حال حاضر در رده پانزدهم لالیگا قرار دارند، علاوه بر این که با مشکلات مالی روبه‌رو هستند.

باشگاه اسپانیایی به دنبال فروش بازیکنان برای کاهش هزینه‌های آن‌هاست و نمایش چشمگیر انصیری برای تیم ملی مراکش در جام جهانی 2022 می‌تواند به جذابیت او بیفزاید.

در همین حال، اشتوتگارت در حال آماده شدن برای جدایی احتمالی گیراسی است و Sky Sports Deutschland گزارش داده است که باشگاه آلمانی به دنبال سیمون بانزا از براگا است. این بازیکن 27 ساله با ثبت 13 گل و 4 پاس گل در 24 بازی در تمام رقابت های این فصل، بین 8 تا 10 میلیون یورو ارزش دارد.

1428