رسمی؛ مهاجم مراکشی به تیم مورینیو پیوست

رسمی؛ مهاجم مراکشی به تیم مورینیو پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - یوسف النصیری ستاره مراکشی باشگاه سویا بالاخره به طور رسمی راهی تیم فنرباغچه شد و به این ترتیب دوران حرفه ای خود را زیر نظر ژوزه مورینیو ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی ، یوسف النصیری که بیست و هفت سال سن دارد، با یک قرارداد پنج ساله راهی فنرباغچه شده است. از مدت ها قبل این حرف و حدیث ها وجود داشت که این بازیکن مراکشی قصد دارد راهی فنرباغچه شود و حالا در نهایت این اتفاق رخ داده است و یوسف النصیری به فنرباغچه پیوسته است. یوسف النصیری بازیکنی است که حضور در سه تیم اسپانیایی مالاگا، لگانس و سویا را تجربه کرده است. او از سال 2020 تا 2024 در سویا حضور داشته است و حالا پس از چهار سال حضور در سویا، تصمیم گرفت که راهی فنرباغچه شود.

قرارداد یوسف النصیری با فنرباغچه تا سال 2029 میلادی اعتبار خواهد داشت. با رفتن این مهاجم مراکشی از سویا، حالا به نظر می رسد که باشگاه سویا به دنبال جذب مهاجم جدید باشد و باید دید که چه فعالیتی در بازار نقل و انتقالات تابستانی خواهد داشت. در زمستان گذشته او از تیم وستهم پیشنهاد داشت اما ترجیح داد که به لیگ برتر انگلیس نرود و در سویا به کار خود ادامه بدهد.

1470