هشدار رودری به اسپانیایی‌ها: مراقب این ستاره انگلیسی باشید

هشدار رودری به اسپانیایی‌ها: مراقب این ستاره انگلیسی باشید

پایگاه خبری فوتبالی - رودری ستاره تیم ملی اسپانیا به خوبی از خطراتی که فیل فودن می تواند برای آن ها به وجود بیاورد آگاه است و به هم تیمی هایش هشدار داد که همیشه مراقب او در زمین باشند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی اسپانیا در مرحله نیمه نهایی یورو 2024 توانست فرانسه و کیلیان امباپه را از پیش رو بردارد و حالا در روز یک شنبه باید به مصاف تیم ملی انگلیس در شهر برلین برود. یکی از نکات جالب این بازی، تقابل رودری با فیل فودن است و این دو بازیکن در باشگاه منچسترسیتی هم تیمی هستند. 

اگرچه فودن در این تورنمنت اصلاً عملکرد خوبی نداشته، اما در بازی نیمه نهایی مقابل هلند واقعاً درخشید و حالا رودری درباره تقابل با هم باشگاهی اش در فینال یورو 2024 گفت: "آن ها ستارگان خوبی دارند. من عاشق فیل فودن هستم، چون او را می شناسم. او بازیکنی است که باید تحت نظر داشته باشیم، اما او توانایی جالبی در رفتن به فضاهای کوچک دارد. اما در تیم ملی انگلیس، بازیکنان زیادی هستند که می توانند چنین کاری کنند. من نمی خواهم تنها روی یک بازیکن تمرکز کنم. دوست دارم یک تصویر کامل از انگلیس داشته باشم. ما هم سلاح های خودمان را داریم. البته من کایل واکر و جان استونز را نیز می شناسم و با فرهنگ فوتبال انگلیس آشنا هستم."

4416