اسطوره فرانسوی: آرسنال باید این مهاجم انگلیسی را بخرد

اسطوره فرانسوی: آرسنال باید این مهاجم انگلیسی را بخرد

پایگاه خبری فوتبالی - ویلیام گالاس مدافع فرانسوی سابق چلسی و آرسنال معتقد است اولی واتکینز، ستاره استون ویلا بهترین گزینه برای تقویت خط حمله توپچی هاست.

به گزارش فوتبالی، اولی واتکینز علیرغم حضور کم در یورو 2024، توانسته جایی در قلب هواداران انگلیس پیدا کند. مهاجم 28 ساله با گلی که در ثانیه های پایانی مقابل هلند به ثمر رساند، توانست انگلیس را به فینال یورو 2024 برساند تا سه شیرها در روز یک شنبه به مصاف اسپانیا بروند. 

واتکینز در طول فصل 2023-24 نیز تحسین برانگیز ظاهر شد. او توانست 13 گل در لیگ برتر انگلیس برای استون ویلا به ثمر برساند تا آن ها برای اولین بار از سال 1982/83 سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند. حالا ویلیام گالاس معتقد است که آرسنال باید برای جذب واتکینز اقدام کند. 

گالاس در این باره گفت: "برای آرسنال، فکر می کنم اولی واتکینز مهاجم خوبی باشد. او سرعت خوبی به عنوان مهاجم نوک دارد و با بازیکنی مثل مارتین اودگارد در پشت او، به نظرم خط حمله آرسنال چند برابر خطرناک تر می شود. دفاع کردن بازیکنانی مثل اولی واتکینز بسیار سخت است، چون خیلی باهوش است و فرارهای خوبی دارد و به همراه اودگارد، ضربات سختی به حریفان می زنند."

4416