عکس؛ وقتی بلینگام در ورزشگاه فینال یورو 2024 قهرمان شد

عکس؛ وقتی بلینگام در ورزشگاه فینال یورو 2024 قهرمان شد

پایگاه خبری فوتبالی - فینال رقابت های یورو 2024 قرار است که یکشنبه 24 تیر ماه از ساعت 22:30 به وقت ایران در ورزشگاه المپیا اشتادیون شهر برلین برگزار شود.

به گزارش فوتبالی ، این بازی که در ورزشگاه المپیک برلین برگزار می شود، میان تیم ملی انگلیس و تیم ملی اسپانیا است و جود بلینگام هم به عنوان ستاره انگلیسی ها در ترکیب تیمش در این بازی حضور خواهد داشت و باید دید که چه عملکردی را از خودش در این بازی نشان می دهد.

جود بلینگام سابقه قهرمان شدن و فتح جام در ورزشگاه المپیک برلین را دارد. در حقیقت او در سال 2021 به همراه بروسیا دورتموند در فینال جام حذفی آلمان در این ورزشگاه توانست به قهرمانی برسد و جام را بالای سر ببرد.

تیم بروسیا دورتموند در فینال جام حذفی آلمان در سال 2021، در حالی که جود بلینگام را در ترکیب خود داشت موفق شد با نتیجه چهار بر یک لایپزیش را شکست بدهد. در آن بازی جیدون سانچو دو گل برای دورتموند زد و دو گل دیگر را هم ارلینگ هالند به ثمر رساند. جالب آن که تک گل تیم لایپزیش را در آن بازی دنی اولمو به ثمر رساند؛ بازیکنی که در تیم ملی اسپانیا حضور دارد و در فینال یورو در این ورزشگاه بازی می کند.

1471