سه تیم انگلیسی که حتما یک بازیکن قهرمان در یورو 2024 خواهند داشت

سه تیم انگلیسی که حتما یک بازیکن قهرمان در یورو 2024 خواهند داشت

پایگاه خبری فوتبالی - این دوره از بازی های جام ملت های اروپا به ایستگاه پایانی خود رسیده است و تیم ملی انگلیس و تیم ملی اسپانیا قرار است که در فینال یورو 2024 به مصاف هم بروند و باید دید که در نهایت کدام تیم موفق می شود جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی ، انگلیس و اسپانیا قرار است یکشنبه 24 تیر ماه از ساعت 22:30 به وقت ایران به مصاف هم بروند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در حال حاضر سه باشگاه انگلیسی هستند، که هم در تیم ملی اسپانیا و هم در تیم ملی انگلیس نماینده دارند و هر کدام که از این دو تیم قهرمان یورو 2024 شود، آن ها یک بازیکن قهرمان در این رقابت ها خواهند داشت.

منچسترسیتی با داشتن کایل واکر، فیل فودن و جان استونز در تیم ملی انگلیس و همچنین با داشتن رودری در تیم ملی اسپانیا یکی از این تیم ها است.

تیم دیگر آرسنال است که از این تیم دکلان رایس، بوکایو ساکا و رمزدیل در تیم ملی انگلیس حضور دارند و داوید رایا در تیم ملی اسپانیا بازی می کند.

آخرین تیم هم چلسی است که از این تیم کول پالمر و گلگر در تیم ملی انگلیس حضور دارند و کوکوریا هم در تیم ملی اسپانیا بازی می کند.

1471