بهترین لحظات دانیال در تبریز؛ گلزن بازی‌های بزرگ

بهترین لحظات دانیال در تبریز؛ گلزن بازی‌های بزرگ

پایگاه خبری فوتبالی - خرید جدید تراکتور خاطرات خوبی از حضور در این تیم در ذهن دارد.

به گزارش فوتبالی، دانیال اسماعیلی‌فر یکی از دو خرید بزرگ تراکتور از پرسپولیس است که چهارشنبه همراه با مهدی ترابی توسط رسانه رسمی تی‌تی‌ها معارفه شد. اسماعیلی‌فر اما بر خلاف ترابی، سابقه بازی برای پرشورها را در کارنامه دارد و حالا پس از پنج سال دوباره به شهر محل خدمتی خود بازگشته است.

دانیال نیم‌فصل لیگ هفدهم یکی از خریدهای یحیی گل‌محمدی برای تراکتور بود تا دوران سربازی‌اش را در تبریز سپری کند. بازیکنی که فصل بعدی یعنی لیگ هجدهم را هم با وجود اینکه تراکتور خصوصی شده بود، با مجوز مراجع مربوطه در جمع پرشورها گذراند تا در طی یک فصل و نیم، سربازی خود را به پایان رسانده باشد.

اسماعیلی‌فر اما یکی از بازیکنان محبوب تراکتور بوده و لقب سرباز شریف را هم همراه با دو هم‌تیمی دیگر خود که آخرین سربازان این تیم بودند، دریافت کرده بود و حتی حضور وی در سپاهان و پرسپولیس هم باعث بر هم خوردن روابط حسنه وی با تی‌تی‌ها نشد.

دانیال که در تراکتور در پست های وینگر راست و مدافع راست بازی کرده، سابقه گلزنی در سه بازی بزرگ برای این تیم را در کارنامه دارد. اگر چه گل‌های اسماعیلی‌فر باعث برد تیمش در این سه دیدار نشده، اما جلوی باخت این تیم در دیدارهای بزرگ را گرفته و طبیعتاً گلزنی در چنین دیدارهایی چیزی است که همواره در ذهن تی‌تی ها باقی می‌ماند.

سوپرگل به سپاهان مانع باخت توشاک در اصفهان

شاید به یاد ماندنی ترین گل دانیال اسماعیلی‌فر در دوران حضورش در تراکتور همین گل باشد. گلی که این مدافع در دقیقه ۹۰ وارد دروازه پیام نیازمند کرد تا تی‌تی‌ها از باخت در اصفهان بگریزند. مسابقه‌ای که تراکتور دو بار از شاگردان امیر قلعه‌نویی عقب افتاد و هر دو بار به بازی برگشت تا جان توشاک افسانه‌ای در نصف جهان زمین‌گیر نشده و با امتیاز به تبریز بازگردد. گل اسماعیلی‌فر با شوتی سهمگین و بسیار زیبا وارد دروازه حریف شد تا این گل بهترین خاطره خرید جدید قرمزها در دوران حضورش در این تیم باشد.

فرشته نجات لیکنز در تبریز برابر پرسپولیس

اسماعیلی‌فر سابقه گلزنی به تیم سابق خود یعنی پرسپولیس را هم در کارنامه دارد. دیدار برگشت دو تیم تراکتور و پرسپولیس در لیگ هجدهم که در تبریز برگزار شد و شاگردان برانکو ایوانکوویچ توانسته بودند با گل دقیقه ۱۱ کمال کامیابی‌نیا پیش بیفتند ولی دانیال باز هم فرشته نجات شد و در دقیقه ۷۹ قفل دروازه سرخ های تهرانی را گشود تا مانع باخت خانگی تیم تحت هدایت ژرژ لیکنز بلژیکی شود. گلی که آخرین گل این مدافع با پیراهن تراکتور هم بوده است.

سپاهان؛ تیم مورد علاقه دانیال با پیراهن تراکتور!

مدافع ۳۰ ساله جدید تراکتوری‌ها سابقه دو بار گلزنی به سپاهان را دارد که اولین بار در فصل نخست حضورش در تبریز موفق به انجام این کار شده است. اولین گل بزرگ اسماعیلی‌فر در بازی برگشت تراکتور و سپاهان در لیگ هفدهم به ثمر رسید و دانیال گل اول تی‌تی‌ها را وارد دروازه ابراهیم عالمه کرد اما در ادامه با گلزنی مهدی شریفی دو تیم به تساوی رضایت دادند تا این مدافع برای تیم ارطغرول ساغلام هم در دیداری بزرگ گلزنی کرده باشد.

1997