رقابت رم و لسترسیتی برای جذب وینگر آرژانتینی یوونتوس

رقابت رم و لسترسیتی برای جذب وینگر آرژانتینی یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی- دو باشگاه معتبر ایتالیایی و انگلیسی به جذب وینگر آرژانتینی یوونتوس علاقه مند هستند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه توتو اسپورت دو تیم آاس رم و لسترسیتی برای جذب ماتیاس سوله وینگر جوان و موفق آرژانتینی تیم یوونتوس که فصل گذشته سال درخشانی را به شکل قرضی در فروزینونه سپری کرد با یکدیگر رقابت میکنند و هر دو پیشنهاداتی ۲۵ میلیون یورویی برای او ارائه داده اند و در تلاش هستند تا مبلغ پیشنهادی خود را به ۳۰ میلیون یورو درخواستی یوونتوس نزدیک تر کنند.

البته ممکن است وضعیت این بازیکن تغییر کند زیرا تیاگو موتا سرمربی جدید یوونتوس ماتیاس سوله را در اردوی تمرینی پیش فصل تیم خود ارزیابی خواهد کرد. این بازیکن آرژانتینی می خواهد در یوونتوس بماند و یکی از وینگر های جدید فصل آینده بیانکونری باشد. در فصل نقل و انتقالات ژانویه ۲۰۲۴ ماتیاس سوله پیشنهادات مهمی را از لیگ عربستان رد کرد اما اکنون به نظر می رسد آینده او در یوونتوس باشد و در غیر این صورت او راهی یکی از تیم های مورد علاقه خود خواهد شد که ممکن است خارج از کشور ایتالیا باشد.

در این مورد گفته شد مدیر برنامه های ماتیاس سوله مشغول مذاکره با دو باشگاه لیگ برتر انگلستان است و یوونتوس در صورت دریافت پیشنهاد ۳۰ میلیون یورویی برای انتقال وینگر آرژانتینی چراغ سبز نشان خواهد داد و انتظار میرود فردا پیشنهادی رسمی از سوی تیم های علاقه مند به یوونتوس ارائه شود.

۱۰۰۹