قرارداد هافبک آمریکایی یوونتوس رسما تا 2026 تمدید شد

قرارداد هافبک آمریکایی یوونتوس رسما تا 2026 تمدید شد

پایگاه خبری فوتبالی- وستون مک‌کنی، هافبک آمریکایی یوونتوس قرارداد خود را تا سال 2026 با این باشگاه تمدید کرد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس امید زیادی دارد تا در فصل جدید با هدایت تیاگو موتا بتواند دوباره به قله فوتبال ایتالیا برگردد. آن‌ها نزدیک به یک دهه بر فوتبال ایتالیا سلطه داشتند، اما چند فصلی است که از دوران اوج خود فاصله گرفتند و تاج و تخت را به دیگر باشگاه‌های ایتالیایی واگذار کردند. در این چند فصل، اینتر، میلان و ناپولی طعم قهرمانی در سری آ را چشیدند.

تیاگو موتا فصل گذشته با بولونیا نشان داد که توانایی بالایی از نظر تاکتیکی و رهبری یک تیم دارد. همچنین او با شرایط لیگ ایتالیا آشنا است. او حالا یک شروع امیدوارکننده با یوونتوس داشت. یک پیروزی سه گله مهم و قاطع مقابل کومو، هواداران یوونتوس را به فصل جدید امیدوار کرد. آن‌ها با خرید داگلاس لوییز و خفرن تورام جان تازه‌ای به خط هافبک بخشیدند.

اما حالا وستون مک‌ کنی هم قرارداد خود را با باشگاه یوونتوس تمدید کرد. بازیکن آمریکایی خط هافبک یوونتوس که امید دارد بتواند زیر نظر تیاگو موتا به دوران اوج خود بازگردد. هرچند که اگر تئون کوپمینرز به یوونتوس اضافه شود، ممکن است مک کنی دیگر گزینه اصلی موتا باشد.

حالا باید دید آیا یوونتوس مدل 2024-2025 خط پایانی می‌شود بر تمام ناکامی‌های بانوی پیر در چند فصل اخیر؟ باید صبر کرد و دید تیاگو موتای جوان با تیم جدیدش چه نتایجی به دست می‌آورد.

1428