تخفیف ویژه ستاره ملی‌پوش یوونتوس به بارسلونا

تخفیف ویژه ستاره ملی‌پوش یوونتوس به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- فدریکو کیه زا در این روزها به عنوان محتمل‌ترین گزینه بارسلونا برای تقویت پست وینگر چپ شناخته می‌شود و حتی شنیده‌ها حاکی از آن است که این بازیکن حاضر است دستمزد خود را کاهش بدهد تا به بارسا بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در این روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی تمام تلاش خود را می‌کند تا یک وینگر چپ به خدمت بگیرد. آن‌ها گزینه‌های زیادی را به این منظور مورد بررسی قرار دادند، اما به نظر می‌رسد که فدریکو کیه زا، وینگر ایتالیایی و ملی‌پوش یوونتوس که در لیست مازاد این باشگاه هم قرار گرفته، محتمل‌ترین گزینه برای بارسا باشد. آن‌ها از نظر اقتصادی دچار محدودیت هستند و توانایی خرید بازیکنان گران‌قیمت و فوق ستاره را ندارند.

این در حالی است که تنها 10 روز تا پایان فرصت نقل و انتقالات باقی مانده و اگر بارسلونا نتواند بازیکنی را بفروشد، شاید خرید کیه زا و ثبت قرارداد دنی اولمو هم در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. ویتور روکی دو پیشنهاد جدی از رئال بتیس و اسپورتینگ لیسبون دریافت کرده است، همچنین ایلکای گوندوغان هم در آستانه جدایی از بارسلونا قرار دارد. کلمنت لنگله هم مذاکراتی با مدیران اتلتیکو مادرید داشته است. اگر این سه بازیکن از بارسا جدا شوند، احتمالا کار باشگاه برای خرید کیه زا دشوار نخواهد بود.

به گزارش میگل سانز، خبرنگار نشریه اسپانیایی اسپورت، فدریکو کیه زا حاضر است 1.5 میلیون یورو از دستمزد سالانه خود کم کند و آن‌ها را به چیزی حدود 4 میلیون یورو برساند تا بارسلونا برای ثبت قراردادش در سامانه لالیگا مشکلی نداشته باشد.

1428